/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Så kører min Tele2 ADSL ;-)
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 15:07

En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på nettet...
Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en del timer i
røret...

Og det ser sørme ud til at fungere.. Må bare se om det holder....

TDC grafisk hastighedstest:

2166/558 Kbit

ping ns.get2net.dk

Pinging ns.get2net.dk [195.82.195.101] with 32 bytes of data:

[SNIP]

Ping statistics for 195.82.195.101:
Packets: Sent = 24, Received = 24, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 14ms, Average = 9ms

trace ns.get2net.dk


Tracing route to ns.get2net.dk [195.82.195.101]
over a maximum of 30 hops:

1 11 ms 10 ms 9 ms v3.li43.adsl.tele2.apl.uni2.net
[192.38.232.1]
2 11 ms 10 ms 10 ms atm8-0--0-aal5layer.val1-core.bb.uni2.net
[130.2
27.0.69]
3 11 ms 11 ms 12 ms v1.lb1.bb.uni2.net [130.228.18.102]
4 12 ms 10 ms 13 ms ns.get2net.dk [195.82.195.101]

Trace complete.





 
 
Claus O (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 15-09-03 15:14

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> 1 11 ms 10 ms 9 ms v3.li43.adsl.tele2.apl.uni2.net
> [192.38.232.1]


prøvede lige en gang mere også:

92 ms. til min gateway (192.38.232.1)
LÆKKERT LÆKKERT TELE2 I er skide goe!!!



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 15:24

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
news:bk4hg0$t8e$1@sunsite.dk...

> prøvede lige en gang mere også:
>
> 92 ms. til min gateway (192.38.232.1)
> LÆKKERT LÆKKERT TELE2 I er skide goe!!!

Og derfor må det være transmisionslinien fra centralen til tele2.. men det
er jo ikke kundens problem..



Claus O (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Claus O


Dato : 15-09-03 15:30

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Og derfor må det være transmisionslinien fra centralen til tele2.. men det
> er jo ikke kundens problem..

Jeg tror mere det er Tele2 som slet ikke er gearet til dette cirkus,
da den til morgen var under 20ms og alt bliver SUPER SLØVT
op af dagen, eks. giver flere usa ip time out og det er nærmest
umuligt at bruge nettet uden for norden når der er mange brugere
på Tele2´s SUPER SLØVE LINIER, specielt ud af landet.



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 16:01

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
news:bk4idn$6ji$1@sunsite.dk...
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote
>
> > Og derfor må det være transmisionslinien fra centralen til tele2.. men
det
> > er jo ikke kundens problem..
>
> Jeg tror mere det er Tele2 som slet ikke er gearet til dette cirkus,

Ok

> da den til morgen var under 20ms og alt bliver SUPER SLØVT
> op af dagen, eks. giver flere usa ip time out og det er nærmest
> umuligt at bruge nettet uden for norden når der er mange brugere
> på Tele2´s SUPER SLØVE LINIER, specielt ud af landet.

Jeg har lige surfet på nogle tyske sites.. det gik fint nok.. og jeg prøvede
også at hente paint shop pro, fra jasc.com hvilket gik med ca. 210-222KB/s

Men kom med nogle sites, så skal jeg da prøve at pinge dem



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 16:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:Guk9b.142$zv2.92@news.get2net.dk...

> også at hente paint shop pro, fra jasc.com hvilket gik med ca. 210-222KB/s

URL http://www0.jasc.com/pub/psp801ev.exe
Comment
Referer http://www.jasc.com/extras.asp
Resume Yes
Local File C:\Downloads\psp801ev.exe
File Date 06/17/03 16:55:45
File Size 57785936
Completed 57785936
Total Time 00:04:21
Average Speed 216.21 KB/s
Create Time 09/01/03 21:45:44
Complete Time 09/15/03 17:06:58



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 15:33


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...
> En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på nettet...
> Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en del timer i
> røret...
>
> Og det ser sørme ud til at fungere.. Må bare se om det holder....
>
> TDC grafisk hastighedstest:

Jeg er også glad for min 2 Mbit linje.

2081 Kbps i down
530 Kbps i up.

Mvh
FB



Erik (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 15-09-03 15:42


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...
> En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på nettet...
> Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en del timer i
> røret...
>

*suk*
Jeg skulle have været konverteret fra TDC den 1/9 men er stadigt ikke blevet det.
Nu er der gået 15 dage og 10 tlf. opkald til kundeservice,
og jeg har ikke engang kunne få en ny dato på hvornår min konvertering finder sted
Jeg overvejer seriøst at droppe Tele2 konverteringen.


--
Erik Rasmussen



Bamse (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bamse


Dato : 15-09-03 15:56

Ja. Tag din indledende oplevelse med Tele2 som en forsmag på hvordan det er
at være kunde hos Tele2




"Erik" <eor@ikkeher.dk> skrev i en meddelelse
news:mdk9b.71780$Kb2.3376712@news010.worldonline.dk...
>
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...
> > En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på
nettet...
> > Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en del timer i
> > røret...
> >
>
> *suk*
> Jeg skulle have været konverteret fra TDC den 1/9 men er stadigt ikke
blevet det.
> Nu er der gået 15 dage og 10 tlf. opkald til kundeservice,
> og jeg har ikke engang kunne få en ny dato på hvornår min konvertering
finder sted
> Jeg overvejer seriøst at droppe Tele2 konverteringen.
>
>
> --
> Erik Rasmussen
>
>



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 16:04


"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
news:xpk9b.138$zt2.43@news.get2net.dk...
> Ja. Tag din indledende oplevelse med Tele2 som en forsmag på hvordan det
er
> at være kunde hos Tele2

Kan du se i fremtiden?

Mvh
FB



Bamse (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bamse


Dato : 15-09-03 16:14

Nej, men som Tele2-kunde er jeg vist berettiget til at have en mening....


"FB" <nomail@nospam.ha> skrev i en meddelelse
news:Pxk9b.144$8x2.109@news.get2net.dk...
>
> "Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
> news:xpk9b.138$zt2.43@news.get2net.dk...
> > Ja. Tag din indledende oplevelse med Tele2 som en forsmag på hvordan det
> er
> > at være kunde hos Tele2
>
> Kan du se i fremtiden?
>
> Mvh
> FB
>
>



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 16:48


"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
news:DGk9b.150$8D2.29@news.get2net.dk...
> Nej, men som Tele2-kunde er jeg vist berettiget til at have en mening....
>

Er du ikke bare negativ fordi din linje kører dårligt?
Så skift da tilbage til TDC eller hvor du kom fra.

Min 2Mbit linje kører kanon. Har slet ikke noget negativt overhovedet.

mvh
FB



Bamse (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bamse


Dato : 15-09-03 17:51

Jo, det er jeg og det tror jeg også du ville være hvis du betalte for noget
du ikke fik.

Jeg er jo åbenbart ikke den eneste der har problemer med Tele2 og man kan jo
ikke komme igennem til Tele2's support så man kan få et svar på hvad der er
galt.

Måske er det fordi at Tele2-supporterne har travlt med at plante rosenrøde
indlæg om hvor godt Tele2 ADSL er i diverse nyhedsgrupper? *g*

De tager i hvert fald ikke telefonen.

Tele2 - for dig der elsker at høre muzak i flere timer




"FB" <nomail@nospam.ha> skrev i en meddelelse
news:3bl9b.163$UZ2.133@news.get2net.dk...
>
> "Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
> news:DGk9b.150$8D2.29@news.get2net.dk...
> > Nej, men som Tele2-kunde er jeg vist berettiget til at have en
mening....
> >
>
> Er du ikke bare negativ fordi din linje kører dårligt?
> Så skift da tilbage til TDC eller hvor du kom fra.
>
> Min 2Mbit linje kører kanon. Har slet ikke noget negativt overhovedet.
>
> mvh
> FB
>
>



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 17:56


"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
news:G5m9b.199$%A3.112@news.get2net.dk...
> Jo, det er jeg og det tror jeg også du ville være hvis du betalte for
noget
> du ikke fik.

Selvfølgelig

> Jeg er jo åbenbart ikke den eneste der har problemer med Tele2 og man kan
jo
> ikke komme igennem til Tele2's support så man kan få et svar på hvad der
er
> galt.

Ja har også ventet i mange minutter ved telefonen hos Tele2.


Men måske giver du lige hurtigt op?

Det er bare min mening, enten siger du Bye Bye til Tele2 nu, ellers
fortsætter du uden at lave mere ravage end nødvendigt.

Citat:

"Og jeg talte med en fra TELE2 kl ca 17.25 idag han sagde der var problemer
på ca 75 centraler og det er udbredt de hurtige forbindelser som har
problemerne, centralerne har ikke kapasitet til den trafik som er kommet og
de vil siger han blive opgraderet i denne uge eller inden slutningen af
næste uge, samtidig skulle der en eller anden opgradering til internt som
han sagde.

Jan
"
Citat slut.

Måske er himlen blå forude, hvis ovenstående er sandt fra Tele2's side af.

mvh
FB



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 17:59

"FB" <nomail@nospam.ha> wrote in message
news:Cam9b.203$SF3.105@news.get2net.dk...

> Citat:

Kilde?

>
> "Og jeg talte med en fra TELE2 kl ca 17.25 idag han sagde der var
problemer
> på ca 75 centraler og det er udbredt de hurtige forbindelser som har
> problemerne, centralerne har ikke kapasitet til den trafik som er kommet

Hvad sagde jeg?



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 18:04


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:Udm9b.204$EE3.14@news.get2net.dk...
> > Citat:
>
> Kilde?

Lige nedenunder "Tele2 - Landsdækkende problemer/opdateringer?"
Message-ID: <9yl9b.183$Q83.163@news.get2net.dk>

> >
> > "Og jeg talte med en fra TELE2 kl ca 17.25 idag han sagde der var
> problemer
> > på ca 75 centraler og det er udbredt de hurtige forbindelser som har
> > problemerne, centralerne har ikke kapasitet til den trafik som er kommet
>
> Hvad sagde jeg?

Aner det ikke? Ved ikke hvad du har sagt når du ikke referer til det.

mvh
FB



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 18:06


"FB" <nomail@nospam.ha> wrote in message
news:7im9b.207$mG3.141@news.get2net.dk...
>
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> news:Udm9b.204$EE3.14@news.get2net.dk...
> > > Citat:
> >
> > Kilde?
>
> Lige nedenunder "Tele2 - Landsdækkende problemer/opdateringer?"
> Message-ID: <9yl9b.183$Q83.163@news.get2net.dk>

Hov: Message-ID: news:9yl9b.183$Q83.163@news.get2net.dk

Mvh
FB



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 18:08

"FB" <nomail@nospam.ha> wrote in message
news:7im9b.207$mG3.141@news.get2net.dk...
>
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> news:Udm9b.204$EE3.14@news.get2net.dk...
> > > Citat:
> >
> > Kilde?
>
> Lige nedenunder "Tele2 - Landsdækkende problemer/opdateringer?"
> Message-ID: <9yl9b.183$Q83.163@news.get2net.dk>

Okay fair nok, havde jeg ikke set.



> > Hvad sagde jeg?
>
> Aner det ikke? Ved ikke hvad du har sagt når du ikke referer til det.


news:3f640c4d$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
news:3f6414bc$0$13235$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
news:MXj9b.129$br1.111@news.get2net.dk

osv



FB (15-09-2003)
Kommentar
Fra : FB


Dato : 15-09-03 18:10


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:vlm9b.210$jI3.109@news.get2net.dk...

> > Aner det ikke? Ved ikke hvad du har sagt når du ikke referer til det.
>
>
> news:3f640c4d$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> news:3f6414bc$0$13235$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> news:MXj9b.129$br1.111@news.get2net.dk

Arh ok. Havde ingen anelse om, hvad du mente :)

mvh
FB



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 15:57

"Erik" <eor@ikkeher.dk> wrote in message
news:mdk9b.71780$Kb2.3376712@news010.worldonline.dk...

> *suk*
> Jeg skulle have været konverteret fra TDC den 1/9 men er stadigt ikke
blevet det.
> Nu er der gået 15 dage og 10 tlf. opkald til kundeservice,
> og jeg har ikke engang kunne få en ny dato på hvornår min konvertering
finder sted
> Jeg overvejer seriøst at droppe Tele2 konverteringen.

Men snakkede du med? Kundeservice eller teknisk support?

Først ringede jeg til teknisk support.. Han snakkede om at han ville finde
en ny konvateringsdato.... Så ringede jeg til teknisk support, som sendte en
fejlrapport til TDC.. og de lovede det ville blive lavet inden 3-4 dage..
hvilket næsten passede



Bjarke Hansen (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 15-09-03 15:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:Sqk9b.140$Iu2.104@news.get2net.dk...

> Først ringede jeg til teknisk support..

Sludder.. Først ringede jeg til kundeservice.... som så sagde han ville
finde en ny konvateringsdato... Hvilket jeg var lidt sur over... Næste dag
ringede jeg så til teknisk support.. altså tastede 2 istedet for 1.



Erik (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 15-09-03 18:56


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:Sqk9b.140$Iu2.104@news.get2net.dk...

> Men snakkede du med? Kundeservice eller teknisk support?
>
> Først ringede jeg til teknisk support.. Han snakkede om at han ville finde
> en ny konvateringsdato.... Så ringede jeg til teknisk support, som sendte en
> fejlrapport til TDC.. og de lovede det ville blive lavet inden 3-4 dage..
> hvilket næsten passede


Det har godt nok kun været kundeservice jeg har talt med..
Måske jeg skulle prøve det andet :-/
Anyway..min tålmodighed er snart opbrugt.

--
Erik



Erik (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 16-09-03 19:35


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:Sqk9b.140$Iu2.104@news.get2net.dk...
>> Men snakkede du med? Kundeservice eller teknisk support?
>
> Først ringede jeg til teknisk support.. Han snakkede om at han ville finde
> en ny konvateringsdato.... Så ringede jeg til teknisk support, som sendte en
> fejlrapport til TDC.. og de lovede det ville blive lavet inden 3-4 dage..
> hvilket næsten passede
>

Ok jeg har haft talt med teknisk support.
Jeg fik af vide at min linje _er_ blevet konverteret,
men der er åbenbart en fejl i mit udstyr på centralen.
Jeg fik 3 datoer hvor der ville komme en tekniker
og kikke på udstyret på centralen(enten fredag/mandag eller tirsdag).
Desuden fik jeg osse fortalt at TDC d. 15/9 skulle have indhentet de konverteringer,
som de var kommet bagud med.

--
Erik






Calle. (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 17-09-03 05:34

Erik wrote:
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse news:Sqk9b.140$Iu2.104@news.get2net.dk...
>>> Men snakkede du med? Kundeservice eller teknisk support?
>>
>> Først ringede jeg til teknisk support.. Han snakkede om at han ville
>> finde
>> en ny konvateringsdato.... Så ringede jeg til teknisk support, som
>> sendte en
>> fejlrapport til TDC.. og de lovede det ville blive lavet inden 3-4
>> dage..
>> hvilket næsten passede
>>
>
> Ok jeg har haft talt med teknisk support.
> Jeg fik af vide at min linje _er_ blevet konverteret,
> men der er åbenbart en fejl i mit udstyr på centralen.
> Jeg fik 3 datoer hvor der ville komme en tekniker
> og kikke på udstyret på centralen(enten fredag/mandag eller tirsdag).
> Desuden fik jeg osse fortalt at TDC d. 15/9 skulle have indhentet de
> konverteringer,
> som de var kommet bagud med.

vi er over den 15, og jeg venter stadig
--
Calle



Fuzzbox (15-09-2003)
Kommentar
Fra : Fuzzbox


Dato : 15-09-03 20:42


"Erik" <eor@ikkeher.dk> skrev i en meddelelse
news:mdk9b.71780$Kb2.3376712@news010.worldonline.dk...
>
> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...
> > En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på
nettet...
> > Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en del timer i
> > røret...
> >
>
> *suk*
> Jeg skulle have været konverteret fra TDC den 1/9 men er stadigt ikke
blevet det.
> Nu er der gået 15 dage og 10 tlf. opkald til kundeservice,
> og jeg har ikke engang kunne få en ny dato på hvornår min konvertering
finder sted
> Jeg overvejer seriøst at droppe Tele2 konverteringen.
>
>
Jeg er i presis samme situation som dig, jeg skulle have været konveteret
1/9 men har siddet
siden 2/9 med et modem.

Mvh Fuzzbox



Calle. (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 16-09-03 14:16

Fuzzbox wrote:
> "Erik" <eor@ikkeher.dk> skrev i en meddelelse
> news:mdk9b.71780$Kb2.3376712@news010.worldonline.dk...
>>
>> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...
>>> En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på
>>> nettet... Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en
>>> del timer i røret...
>>>
>>
>> *suk*
>> Jeg skulle have været konverteret fra TDC den 1/9 men er stadigt
>> ikke blevet det. Nu er der gået 15 dage og 10 tlf. opkald til
>> kundeservice,
>> og jeg har ikke engang kunne få en ny dato på hvornår min
>> konvertering finder sted Jeg overvejer seriøst at droppe Tele2
>> konverteringen.
>>
>>
> Jeg er i presis samme situation som dig, jeg skulle have været
> konveteret 1/9 men har siddet
> siden 2/9 med et modem.
>
også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL fra
tele2
--
Calle



Bjarke Hansen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 16-09-03 15:34

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
news:3f670cf4$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL fra
> tele2

Du sidder da ikke på modem, du kører da TDC bredbånd



Calle. (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 16-09-03 16:21

Bjarke Hansen wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
> news:3f670cf4$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL
>> fra tele2
>
> Du sidder da ikke på modem, du kører da TDC bredbånd

Ja men ikke min egen
--
Calle



Erik (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 16-09-03 16:56


"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse news:3f670cf4$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL fra
> tele2


Ditto.


--
Erik




Karsten Andersen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 16-09-03 17:39

Tue, 16 Sep 2003 17:56:00 +0200, skrev Erik, på 15 linier, i
<poG9b.72793$Kb2.3422168@news010.worldonline.dk>, :

>
>"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse news:3f670cf4$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL fra
>> tele2
>
>
>Ditto.
Min er nu på 3 måneder.

--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Calle. (17-09-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 17-09-03 05:32

Karsten Andersen wrote:
> Tue, 16 Sep 2003 17:56:00 +0200, skrev Erik, på 15 linier, i
> <poG9b.72793$Kb2.3422168@news010.worldonline.dk>, :
>
>>
>> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
>> news:3f670cf4$0$48891$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> også her, og så har de minsanten sendt mig en regning på 2 mdr ADSL
>>> fra
>>> tele2
>>
>>
>> Ditto.
> Min er nu på 3 måneder.

Det er min også, jeg ramte bare forkerte tast
--
Calle



AF (16-09-2003)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 16-09-03 10:55

Bjarke Hansen bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk skrev dette:

> En uge forsinket efter tele2´s information.. Er jeg nu kommet på
> nettet... Dejligt. Selvom jeg dog har ventet godt og grundigt i en
> del timer i røret...


Jeg er kommet på som lovet af Tele2, og endda med den hastighed de har
lovet mig.

Alt ser ud til at køre fint som lovet, så nu er jeg glad og
tilfreds, - og håber selvfølgelig at linien fortsætter med at virke
som lovet.

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/
http://www.clubfes.subnet.dk/
http://www.sdanet.dk/ - http://skabelsen.info/


Bjarke Hansen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 16-09-03 17:40

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:UHj9b.126$IX1.2@news.get2net.dk...

> Og det ser sørme ud til at fungere.. Må bare se om det holder....

Det gjorde det ikke.. Nu kører det af røven til, efter samme meldinger som
der har været her i gruppen..


>
> TDC grafisk hastighedstest:
>
> 2166/558 Kbit

Nu siger den 558/560 Kbit


Her kan i se hvordan hastigheden er på det jeg prøvede at downloade... og
det var lige meget om jeg havde gang i 40connections

news:dk.binaer under "downloadgraf tele2adsl"
news:L%G9b.4558$TX6.1238@news.get2net.dk

og når jeg prøvede at uploade noget samtidigt, kom den højst op på 12Kb/s

Mens da jeg prøvede igår, kunne jeg uploade med ca. 40Kb/s mens jeg stadig
downloadede med 220Kb/s



>
> ping ns.get2net.dk

Pinging ns.get2net.dk [195.82.195.101] with 32 bytes of data

[SNIP}

Ping statistics for 195.82.195.101:
Packets: Sent = 25, Received = 25, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 19ms, Maximum = 37ms, Average = 29ms>


> trace ns.get2net.dk
>

Tracing route to ns.get2net.dk [195.82.195.101]
over a maximum of 30 hops:

1 34 ms 30 ms 31 ms v3.li43.adsl.tele2.apl.uni2.net
[192.38.232.1]
2 24 ms 26 ms 30 ms atm8-0--0-aal5layer.val1-core.bb.uni2.net
[130.2
27.0.69]
3 30 ms 35 ms 26 ms v1.lb1.bb.uni2.net [130.228.18.102]
4 33 ms 28 ms 31 ms ns.get2net.dk [195.82.195.101]

Trace complete.



Jan (20-09-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 20-09-03 21:24


"> > Og det ser sørme ud til at fungere.. Må bare se om det holder....
>
> Det gjorde det ikke.. Nu kører det af røven til, efter samme meldinger som
> der har været her i gruppen..

Det undre ikke mig, jeg har en formodning om at TELE2 justerer hastighederne
ned efter et par dage ( se tråd et andet sted)

Venlig Hilsen
Jan Larsen



Jens Hansen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Jens Hansen


Dato : 16-09-03 18:15

I dag har jeg modtaget en mail fra tele2adsl med blandt andet følgende
ordlyd:

"..... Mange tak for din e-mail! Tele2 er meget opmærksom på, at der på
næsten alle centraler i Danmark er problemer med hastigheden i forhold til
vore kunders internetforbindelser. Derfor er Tele2 i øjeblikket i gang med
at opgradere deres backbone.Det forventes at opgraderingen er afsluttet
fredag den 26 september. Alle kunder burde derefter køre med optimal
hastighed. Hvis du efter denne dato stadig har hastighedsproblemer eller
spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at skrive til os igen......"
Så må vi jo se om det holder - dog meldes der ikke ud omkring kompensation
til kunderne for den manglende hastighed.



Karsten Andersen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Karsten Andersen


Dato : 16-09-03 19:13

Tue, 16 Sep 2003 19:14:35 +0200, skrev Jens Hansen, på 14 linier, i
<4yH9b.5479$Id7.5058@news.get2net.dk>, :


>dog meldes der ikke ud omkring kompensation
>til kunderne for den manglende hastighed.
>
Hmmm var det dig selv det tilføjede dette?
Det er ikke i det jeg fik.
Men helt sikkert de kan da ikke forlange fuldpris for dette sløve net.

--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Jens Hansen (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Jens Hansen


Dato : 16-09-03 19:40


"Karsten Andersen" <1234@jyde.cc> skrev i en meddelelse
news:7jkemvsr8ts5da0oqigb7sm9r2rbvjs6gm@4ax.com...
> Tue, 16 Sep 2003 19:14:35 +0200, skrev Jens Hansen, på 14 linier, i
> <4yH9b.5479$Id7.5058@news.get2net.dk>, :
>
>
> >dog meldes der ikke ud omkring kompensation
> >til kunderne for den manglende hastighed.
> >
> Hmmm var det dig selv det tilføjede dette?
> Det er ikke i det jeg fik.
> Men helt sikkert de kan da ikke forlange fuldpris for dette sløve net.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
> http://www.jyde.cc/
> ICQ: 14948433

Ja, det var min tilføjelse - se hvor citationstegnene slutter (...")



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste