Skærme
Fijala 3554
Viewsonics VP serie
Fra : Christian Spøer

Dato : 18-09-03 16:00

Det er jo en rigtig nice skærm viewsonic har begået med den VP serie.
Er der en der kan remse op hvilke modeller der sidder S-IPS panel i?. Jeg
kan ikke finde det på deres hjemmeside.

Mvh
Christian

Fra : Kim Correll

Dato : 18-09-03 16:30

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> wrote in message
> Det er jo en rigtig nice skærm viewsonic har begået med den VP serie.
> Er der en der kan remse op hvilke modeller der sidder S-IPS panel i?. Jeg
> [...]

Check denne pdf: http://www.viewsoniceurope.com/data/60/RangeOverviewLCD.pdf

Hilsen
Kim

Fra : JS

Dato : 18-09-03 17:31

On Thu, 18 Sep 2003 17:29:39 +0200, Kim Correll wrote:

> Check denne pdf: http://www.viewsoniceurope.com/data/60/RangeOverviewLCD.pdf

Dejlig link. Dog undrer det mig, at VP181B/S er opgivet til 250mm i dybden
og 344mm iflg dette link: <http://www.viewsonic.com/pdf/VP181s-b.pdf>

Da jeg overvejer denne skærm og har begrænset skrivebordsplads, kunne
jeg godt tænke mig, om en af VP181B/S ejerne gider måle efter?

--
JS

Fra : Mathias

Dato : 18-09-03 19:19

Har lige målt min VP181s, og den er ca. 25cm i dybden.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail