Skærme
Fijala 3554
15" LCD
Fra : TS

Dato : 11-09-03 10:52

Hejsa.

Jeg er i gang med at finde ud af hvilken skærm min kæreste skal have til
sin computer. Hun har ikke de store krav, udover prisen og udseendet....

Jeg har kigget på en LG L1510S eller en Viewsonic E2 VE500 - begge til
omkring 2400,-

Er der nogen som har erfaring med disse? - har alternativer i samme
prisklasse?

På forhånd tak.

/TS

PS. Kigger selv på en afløser til min billedrørsskærm (LG Flattron 900P)
Men har droppet det, da det ville koste 5.500-6.000,-

Fra : Rookie All Stars

Dato : 11-09-03 14:41

> Jeg har kigget på en LG L1510S eller en Viewsonic E2 VE500 - begge til
> omkring 2400,-
>
> Er der nogen som har erfaring med disse? - har alternativer i samme
> prisklasse?

Kender dem ikke .. men kan anbefale BlackView 15" TFT ell. 17" ditto ..
... 15" (ca. 2.000 kr.) og 17" (ca. 3.000 kr.). Begge er i farven ....

........... sort .... underligt nok

--------
Org.asm not found . (A)bort . (R)etry . (F)ake

Fra : Anders Nielsen

Dato : 12-09-03 09:57

Så ville jeg nok lige ofre 600 kr. mere og købe en 17"-fladskærm....
Personligt synes jeg ikke at en opløsning på 1024x768 er acceptabel.
Man kan få en Acer AL718 til 2999,- hos ComputerCity. Response time på 20
ms...
Tror det ville være et meget godt køb, men nu har jeg ikke selv prøvet den.

Læs evt. den tråd der hedder 17" Acer AL718 som jeg har startet - der kan du
se hvad folk synes om den.

Anders

Fra : TS

Dato : 12-09-03 10:35

Anders Nielsen wrote:

> [...]
> Personligt synes jeg ikke at en opløsning på 1024x768 er acceptabel.
> Man kan få en Acer AL718 til 2999,- hos ComputerCity. Response time på 20

Du var pointen at skræemn ikke måtte koste meget mere end 600,-
Jeg er godt klar over at man får mere for 3000,- - men sådan kan man
blive ved.

/TS

Fra : Anders Nielsen

Dato : 12-09-03 10:02

Kig også lige på den tråd der hedder "Så har jeg købt en Acer AL718".