"Michael" <strandsbjerg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:CKZ9b.946$wA.827@news.get2net.dk...
> Jeg ved i hvertfald at jeg aldrig vil anbefale Amitech til nogen, maskinen
> er god nok, men dette her er simpelthen noget være lort. Det står ingen
> steder at man ikke må opdatere bios. Så sidste gang at jeg køber Amitech.
>
> mvh
>
> Michael
>
Ja - det kan jeg sq godt følge dig i, helt bestemt da! Mærkevare maskiner er
aldrig godt. Næste gang må du hellere samle een selv sammen helt fra bunden,
på den måde ved du osse hvad den kan, hvad der er lagt i den og kan bruge
den helt som du selv vil.
Men okay, jeg var da heller ikke bedre selv dengang jeg startede for ca. 18
år siden med min første PC. Dengang var det sq vild luksus at være ejermand
af en IBM'er... *LOOL*
Jeg er sq blevet meget klogere...
Nu kan du - og mange andre jo kun drage fordel af vores erfaringer, os som
har været en del igennem...
Men - ja, jeg ved ikke lige hvad og hvordan du skal få løst dit problem men
mener bare ikke at - en given leverandør må må "fastholde" dig på denne
måde. Hvis ikke de frivilligt vil give dig en bedre version/cd af XP -
cd'en, tror jeg kun at der er en vej at gå,,, Forbrugerstyrrelsen!
Det er sq et frit land vi lever i (endnu!) - og de kan ikke fastholde dig og
din pc på denne noget usle måde, det er jeg næsten helt sikker på!!!! Det er
sq næsten lige som dengang at man var "tvunget" til at købe enten IBM eller
Compaq, der var det KUN deres hardware man kunne smide i sin maskine og til
uhørte "Ruffer" priser... Sån' er livet jo heldigvis ikke mere i dag. I dag
kan vi jo frit vælge og få lige det vi vil have - hvis ellers man ved hvad
man vil have og hvordan man gør.
Men - find ud af noget med enten bundbræt producenten ellers -
Forbrugerstyrrelsen hvis ikke Amitech vil gi' sig! Men - skriv gerne tilbage
her i gruppen så "vi" kan hjælpe dig, det er jo derfor vi holder sammen her,
ikk'? *
Mvh.
John.