Kabinet med stik til lyd
Fra : 2mas

Dato : 09-09-03 12:57

Hejsa, jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med at få løst.

På mit nye kabinet, sidder der så hovedtelefon og mikrofon stik kan sættes
til. Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte disse stik til, så de
virker. Jeg har et soundblaster live lydkort, og bruger derfor ikke onboard
lyd. Altså stikkene fra fronten er vist beregnet til at sætte til
bundkortet, men jeg kan ikke få lyd ud.

Hilfe

2mas

Fra : JK

Dato : 09-09-03 13:18

On Tue, 9 Sep 2003 13:56:54 +0200, "2mas" <2mas@caseworld.dk> wrote:

> [...]
>virker. Jeg har et soundblaster live lydkort, og bruger derfor ikke onboard
>lyd. Altså stikkene fra fronten er vist beregnet til at sætte til

Køber 2 minijacks hos Brinck Elektronik. Ledningerne fra fronten fører
du igennem kassen og ud igennem et eller andet hul bagpå. Du lodder
ledningerne på minijacks og tilslutter dit lydkort med dem.
Det er ikke let !

hilsen

John

Fra : 2mas

Dato : 09-09-03 14:04

Det er et aopen H600B tror jeg det hedder. Stikkene er samlet i et stik, som
ligner det man bruger til USB stik i fronten, der er bare 2 pin mere på.
problemet er at jeg ikke kan lodde et jack stik på, da jeg har sourround
sound til mit lydkort, så stikkene er brugt.

Fra : Leony

Dato : 10-09-03 14:07

> [...]
> pin mere på. problemet er at jeg ikke kan lodde et jack stik på, da
> jeg har sourround sound til mit lydkort, så stikkene er brugt.

Du kan se et billede af kablet her:
http://www.aopen.com/products/housing/h300item.htm
Prøv at kontakte forhandleren, måske kan han hjælpe med at skaffe et
sådan kabel.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : 2mas

Dato : 10-09-03 16:16

Jeg har dette kabel, problemet er at der ikke er lyd, hvis jeg sætter det
til bundkortet, onboard lydkort er jo deaktiveret. Bruger jo mit SB live.