Scooter 30 = Knallert 30?
Fra : Rasmus

Dato : 21-09-03 11:40

Hejsa.
Har gået og undret mig over det længe og nu vil jeg have det at vide.. Hvis
jeg har knallert 30-kørekort, må jeg så godt køre på en scooter 30? Jeg
mener er det ikke det samme?
/Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 21-09-03 11:48

"Rasmus" <rasmus@natteravnen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvis
> jeg har knallert 30-kørekort, må jeg så godt køre på en scooter 30? Jeg

Ja det må du da scootern er under 50 ccm og ikke ifølge loven køre over
30km/t.

mvh. Thomas

Fra : Rasmus

Dato : 21-09-03 12:16

Ok.. Jeg takker :)

Fra : Calle.

Dato : 21-09-03 13:49

Rasmus wrote:
> Hejsa.
> Har gået og undret mig over det længe og nu vil jeg have det at
> vide.. Hvis jeg har knallert 30-kørekort, må jeg så godt køre på en
> scooter 30? Jeg mener er det ikke det samme?

Ja, det er bare look'et der gør forskellen på en scooter og en knallert
--
Calle

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-09-03 14:42

Der er vel også heste til forskel, jeg mener at de nye har flere heste en
som dem fra gamle dage ?

Kim Larsen

--
Fjern tallet i min adresse hvis du vil sende mig en mail.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-09-03 22:12

> Der er vel også heste til forskel, jeg mener at de nye har flere heste en
> som dem fra gamle dage ?

Fandens også at den gamle 4-gears havde ret let ved at trække fra alle de
kære scooter-bøller, selv med en helt almindelig lovlig cyl, uden polerede
skyllekanaler, eller noget

// Troels

Fra : DWM

Dato : 26-09-03 22:37

"Kim Larsen" <mythos42@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vel også heste til forskel, jeg mener at de nye har flere heste en
> som dem fra gamle dage ?

Det syntes jeg at have blevet fortalt at de har. Jeg kender dog
ikke rigtigt noget til om der er nogen grænse for hvad de
må have men i mine unge dage måtte de have max 1.2HK.

/Kenneth Iversen