Foto`s fra Ertebølle, friske !
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 20-09-03 20:03

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 20-09-03 20:26

Den Sat, 20 Sep 2003 21:03:09 +0200, skrev Stefan, Honda Driver !:

> http://hjem.get2net.dk/stefans/index.htm

Hvis du insisterer på gentagne reklamer for dit website i nyhedsgruppen,
kunne du så ikke som et minimum sørge for, at den virker[1] i andre
browsere end Microsofts Internet Explorer.

--
Søren O.

Fra : Bock

Dato : 21-09-03 14:13

Hej Stefan,

Pæne billeder, hvad bruger du af kamera ?

mvh Lars

Fra : Peter Kjær

Dato : 21-09-03 17:02

Hej Stefan,

Der er vist noget galt med din menu :( så vi kan ikke se dine fotos.

--
Ses,
Peter

Fra : Peter F.

Dato : 21-09-03 17:08

> Der er vist noget galt med din menu :( så vi kan ikke se dine fotos.
>
> --
> Ses,
> Peter

Den virker fint hos mig. Fine billeder.
Peter F.

Fra : Klaus Christensen

Dato : 21-09-03 22:14

Det er et spørgsmål om sikkerhedsindstillingerne i Explorer - fandt jeg ud
af.

Fine billeder Stefan...

"KC"

Klaus Christensen - www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster - Basic nitrox CMAS og PADI
"Peter F." <*remove*pfs@lightship.detteskalogsåfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:3f6dcc2a$0$97216$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...