Hjælp mig lige :-)
Fra : The Master

Dato : 20-09-03 18:07

Hej Ng

Igår da jeg skulle til fest sammen med mine venner på vores kanllerter,
kørte jeg og en af mine venner ind i en bil.. Det skete da jeg drejede ind i
en sti hvor biler ikke må køre, men der står ikke at knallert ikke må køre.
Nu vil jeg bare vide en ting, kan jeg godt få nogle penge af hans
forsikrings selvskab, fordi han har ødelagt totalt meget på min knallert, og
han har også gjordt skade på mig. Men der er et lille problem, det er at jeg
køre uden forsikring, men min ven gøre, han fik også sin knallert total
smadret.

Fra : Iceman2003

Dato : 20-09-03 19:18

"The Master" <Lyeth1@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> køre uden forsikring, men min ven gøre, han fik også sin knallert total

Det var da sikkert en monster vild spriter du kørte, du får sq ikk en skid
uden forsikring på makker!!!!

Hyg dig Du!!!

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-09-03 19:56

--
Fjern tallet i min adresse hvis du vil sende mig en mail.
> [...]
jeg
> køre uden forsikring, men min ven gøre, han fik også sin knallert total

Som Iceman2003 skriver, så skal du nok ikke regne med at få noget som helst
for det du har lavet. JEG mener ikke de kan gøres til ansvar fordi i har
kørt uden hensyn til omgivelserne, den var jo immervæk parkeret. Det er
svært at bortforklare en tur ind i en parkeret bil, og så er det uanset hvor
den har holdt. Bilens ejer kan måske få en påtale for at holde et sted hvor
det muligvis var forbudt at holde, eller måske en lille bøde, men jeres
sager tvivler jeg meget stærkt på i får dækket nogen steder.

Kim Larsen

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 22:54

Kim Larsen wrote:

> [...]
> påtale for at holde et sted hvor det muligvis var forbudt at holde,
> eller måske en lille bøde, men jeres sager tvivler jeg meget stærkt

Hvor ved du fra at den var parkeret

--
Calle

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-09-03 22:59

Det er bare et gæt, nu han skriver de kørte ind på en sti hvor der ikke
måtte køre biler, så forestiller jeg mig den holdt der, hvorfor ?

Kim Larsen

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 23:09

Kim Larsen wrote:
> Det er bare et gæt, nu han skriver de kørte ind på en sti hvor der
> ikke måtte køre biler, så forestiller jeg mig den holdt der, hvorfor ?

Det kunne jo godt være bilen der kom rasende ud af en indkørsel, og ud i
knallerten
--
Calle

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-09-03 01:17

Nu stod der stien, og set med mine øjne er det et eller andet med en
cykelsti eller noget i den stil, men det skal nu ikke gøre os uvenner

Kim Larsen

Fra : Calle.

Dato : 21-09-03 10:43

Kim Larsen wrote:
> Nu stod der stien, og set med mine øjne er det et eller andet med en
> cykelsti eller noget i den stil, men det skal nu ikke gøre os uvenner

Nej forhåbent lig ikke, det er jo ikke en af os der har kvajet os, ved ikke
at være forsikret
--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 21-09-03 10:52

Calle. wrote:

> Nej forhåbent lig ikke, det er jo ikke en af os der har kvajet os,
> ved ikke at være forsikret

undskyld mellemrummet, der skal ikke lig på bordet i dette tilfælde

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 20-09-03 23:49

The Master wrote:
> [...]
> mig. Men der er et lille problem, det er at jeg køre uden forsikring,
> men min ven gøre, han fik også sin knallert total smadret.

Havde du ladt knallerten stå hjemme indtil den var forsikret, var det ikke
sket.

--
Calle

Fra : Bossy

Dato : 21-09-03 01:05

nej du får intet.....

man vil altid være den skyldige i sådanne sage hvis man

ikke har forsikring
køre 2 på
har den tunet
er fuld
samt en masse andre ting

og i dit tilfælde vil du nok nærmere komme til at betale skaderne på hans
bil , og det af egen lomme da du ikke har forsikring
også selvom han holder ulovligt parkeret , eller hvad han nu gjorde.

så pas på med at forsøge at få lidt penge ud af det , du kan risikere at det
kommer til at koste dig dyrt

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 17:29

Der kan dog blive en lille tvist i denne sag hvis bilen holdt ulovligt
parkeret.
Har en kammerat der for nogle år siden kørte ind i en lastbil-anhænger
der var ulovligt parkeret. Han kørte på en ulovlig Maxi, pissefuld og
ulykken
havde 100% været undgået hvis han var ædru. Han brækkede hoften og blev
tilkendt 30.000 i erstatning og fik knallerten reperaret. Om han havde
forsikring
på den kan jeg ikke huske. Men jeg tror det dog.
Loven er en underlig størelse.

Mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 17:54

Tror det kommer meget an på hvad der bliver oplyst... de kan jo ikke stille
mandskab til rådighed for at undersøge alle sagerne i detaljer.

Jeg væltede i noget grus med en afdroslet knallert (vel det samme som tunet)
og fik også forsikring udbetalt til reperation og ny jakke... (Manglede da
også bare når jeg betalte 3.000 om året for forsikringen!)

--
Lasse

Fra : The Master

Dato : 21-09-03 20:54

Ja men det var ikke mig der kørte i hans bil, men det var ham der kørte i
mig og min ven, og jeg var 100 % ædru, fordi jeg havde ikke drukket, men jeg
skulle drikke mig stiv.

Fra : S.G

Dato : 21-09-03 21:02

> [...]
> mig og min ven, og jeg var 100 % ædru, fordi jeg havde ikke drukket, men
Du skulle nok have meldt det samme aften. Tvivler på der kan komme noget ud
af det nu