Korrekt behandling af Swen-virus-mails med~
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 20-09-03 10:45

Jeg lod mig inspirere af min fyldte mailboks her i går nat og bankede
et filter op på min Exim, der bouncer alle mails, der indholder
teksten

"September 2003, Cumulative Patch"

i body.

Ikke særligt elegant og sandsynligvis ganske uøkonomisk mht.
båndbreddeforbrug, da der jo skal hentes en tekst inden Exim støder på
teksten.

Men det jeg kom til at tænke på, var:

Bør jeg i det hele taget bounce de mails?
Ville det ikke være bedre for alle, hvis de bare blev hældt i den
store bit-spand?

Knud
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers.
The town was burning, the villagers were dead. They didn't need

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-09-03 11:00

Knud Winckelmann skrev:

> Ville det ikke være bedre for alle, hvis de bare blev hældt i
> den store bit-spand?

Jo.

// Klaus

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 20-09-03 14:08

Således skrev Klaus Alexander Seistrup <spam@magnetic-ink.dk> i
dk.edb.system.unix Sat, 20 Sep 2003 10:00:25 +0000 (UTC):

>Jo.

Og som sagt, så gjort.

Men det er da vist heldigvis ved at stilne af.

Knud
--
A bird can fly, but a fly can't bird.
-- Tao of Pooh.