Firewall-indstillinger til Norton Personli~
Fra : Linnea

Dato : 19-09-03 19:28

Jeg vil gerne ind på denne side og f.eks. søge på musik:
http://musik.tdconline.dk/?ngURL=tdconline.dk%2Fmusik

Når jeg klikker på Søge-knappen kommer der blot et tomt vindue op, der står
og klikker. I den blå menubjælke står bl.a. noget med pop-ups og forneden i
vidnduet står "Udført".

På sidens "Spørgsmål og Svar" står der nogle forslag til tilpasning af
Norton Internet Security 2002, men jeg kan ikke umiddelbart anvende det. Har
sørget for at tilføje Sib1.od2.com og Musik.tdconline.dk samt tilladt
cookies. Åbenbart er det ikke nok.

Kan nogen anvise mig, hvad jeg yderligere kan gøre for at kunne få adgang
til siden?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 19-09-03 19:41

Hej Linnea

Jeg har Norton Internet Security ("store broren")

indstillinger - internet security - webindhold -tilføj sted -
musik.tdconline.dk - ok - brugerindstillinger - under pop op reklamer fjern
hak i "brug indstillinger for annonceblokering" - marker tillad - ok -så
skulle det virke.

mvh

Peer

Fra : Linnea

Dato : 19-09-03 20:21

> [...]
fjern
> hak i "brug indstillinger for annonceblokering" - marker tillad - ok -så

Tak for det hurtige svar.

Jeg har tilføjet det de to steder. Og under brugerindstillinger fjernet
hakket og dermed tilladt pop-up og reklamer ved begge steder.
Desværre giver det ikke nogen forskel.
Kan der mon være et yderligere sted, der skal fifles?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Linnea

Dato : 20-09-03 19:06

> [...]
> Desværre giver det ikke nogen forskel.
> Kan der mon være et yderligere sted, der skal fifles?

Ja - kan jeg så selv bekræfte. Det er en standardindstilling, der vedrører
"Oplysninger om besøgte steder" der som udgangspunkt er blokeret. Den har
jeg ændret til "tillad" og så er der hul igennem til musikken på TDC Online
Musik.

Mvh
Anette Linnea