Skabelon til Word
Fra : Gert Chrillesen

Dato : 19-09-03 18:40

Er det muligt at lægge et billede ind i en word skabelon uden at det bliver
udskrevet?
Det er et billede af noget der er trykt i forvejen, hvor der så skal printes
forskellige ting ud på.
Billedet skal altså bruges som en baggrundsskabelon, så man kan se hvordan
printet ser ud, når det bliver printet ud på det i forvejen trykte.

Mvh.
Chrille

Fra : Karsten Pedersen

Dato : 26-09-03 18:52

Hej Chrille,
ja, det kan lade sig gøre, men med den bivirkning at du så ikke kan
skrive evt. tekstbokse ud:
Funktioner -> indstillinger -> Udskriv fjern flueben i Tegneobjekter.
En anden mulighed er at programmere en makro der henter grafikken ved
åbning og sletter den igen ved udskrift. Det er muligt (desværre ikke
for mig) og gør ikke dokumentet synderligt langsommere.

Karsten

Fra : pre

Dato : 26-09-03 19:51

1: Svjv. blev problemet løst i Word gruppen. (Det er meget upraktisk at
poste til begge grupper)
2: Tricket med Udskriv tegneobjekter. Kontroller før det bruges. Det er
lidt usikkert.
pre