Portal prog. i cgi
Fra : Kim Larsen

Dato : 08-04-01 21:07

Hej

Findes der en cgi løsning som tillader at man kan bygge en portal lignende
side op ?
Altså hvor man har flere hoved punkter, med under punkter og hvor brugeren
kan tilføje ny URL

Kim

Fra : A. Høegh

Dato : 09-04-01 07:31

Kim Larsen skrev i meddelelsen <9aqfpr$ro3$1@news.cybercity.dk>...
>Hej
>
>Findes der en cgi løsning som tillader at man kan bygge en portal lignende
>side op ?

Ja, det kan du lave med både CGI, PHP og ASP ( se evt. min søgemaskine med
525 kategorier på www.click2find.dk ).

>Altså hvor man har flere hoved punkter, med under punkter og hvor brugeren
>kan tilføje ny URL

Ja, det kan man sagtens idet alle linksne opbevares i en database. Hvis du
er en af de webmastre der savler når i ser en portal, og håber at det bliver
jer der en dag selv kan få del i alle de dejlige hits så stop lige op et
øjeblik. Det er meget muligt at alle uerfarne programmører drømer om at
starte en portal, men der er efterhånden so utroligt mange af dem at der
ikke rigtigt er nogen hits at hente. Mine sidevisninger er nærmest lig nul
på Click2find.dk

M.v.h
A. Høegh

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-04-01 10:55

A. Høegh <hoegh@click2find.dk> skrev

> Ja, det kan du lave med både CGI, PHP og ASP ( se evt. min søgemaskine med
> 525 kategorier på www.click2find.dk ).

Den siger bare

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Cannot open database '(unknown)'.
It may not be a database that your application recognizes, or the file may
be corrupt.

/filer/includes/conc.asp, line 6

Der er vist lige noget du skal have fikset.
--
Allan

Fra : A. Høegh

Dato : 09-04-01 16:25

Allan Vebel skrev i meddelelsen ...
> [...]
>It may not be a database that your application recognizes, or the file may

Jeg ved det, men har ingen anelse om hvorfor. Det sker kun engang imellem,
så jeg tror at det har noget med nogle ADO konstanter at gøre
adLockOptimistic ) m.m

M.v.h
A. Høegh