Fliser, INN - Epoca ?.
Fra : Brian

Dato : 18-09-03 10:58

Hej.
Jeg står i den situation at jeg mangler nogle fliser til et badeværelse
efter flytning af en dør. Jeg har søgt hos forskellige forhandlere,
og på nettet med meget lidt succes

Det jeg har kunne finde frem til er :

Væg fliser : Navnet skulle være Inn, firmaet Epoca som skulle være
italiensk ?.
Størrelsen er 15 x 22,5 cm og de er ifølge "flisemanden" Grå/Blå marmoreret.
Der findes nogle fliser med et motiv som vist er et "sø landskab", som
passer i serien.

Gulv fliser : Navn og fabrik er det samme, disse er 20 x 20 cm og også
Grå/Blå marmoreret.

Fliserne skulle være udgået for nogle år siden (badeværelset er fra 1998) ?.

Hvis en og anden kunne hjælpe mig med enten :
Et link til information om disse fliser,
En forhandler som ligger inde med dem,
Eller hvis "du" skulle have nogen stående, som du vil sælge ?,
vil jeg blive utrolig glad.

Mvh. Brian

Fra : Johnt

Dato : 18-09-03 14:32

> [...]
> Et link til information om disse fliser,
> En forhandler som ligger inde med dem,
> Eller hvis "du" skulle have nogen stående, som du vil sælge ?,

Der findes en flisehandel i Danmark, som opkøber alle restpartier af diverse
fliser og klinker.

De har vist stort set alle de produkter der er blevet solgt i Danmark
indenfor de sidste 50 år.

Der har været en artikel om virksomheden i Berlingske eller Jyllands posten
indenfor de sidste 3 år.

Håber at dette kan hjælpe

Hilsen

René

Fra : Brian

Dato : 18-09-03 16:15

Hej René

> Der findes en flisehandel i Danmark, som opkøber alle restpartier af
diverse
> fliser og klinker.
Det var jeg ikke klar over, det lyder spændende.
Du skulle vel ikke kunne huske et navn eller noget andet jeg kan
"fodre" Google med ?.

Mvh. Brian

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-09-03 18:47

Brian wrote:

Klip

> Det var jeg ikke klar over, det lyder spændende.
> Du skulle vel ikke kunne huske et navn eller noget andet jeg kan
> "fodre" Google med ?.

Til din info har jeg forsøgt at svare dig i dk.bolig.

Men da gruppen er censureret, og jeg har fornærmet en af censorerne er
mit indlæg ikke kommet igennem.

Jeg prøvede for 2. gang igår. Uden held...

Dette var min kommentar:
------------------------------
Måske kan dette link hjælpe: http://www.vivildfliser.dk/

Tilsvarende spørgsmål blev stillet for ca. en måned siden. Vistnok i
dk.fritid.hus og have.

--
mvh. Jørgen

Fra : Brian

Dato : 19-09-03 06:29

> Måske kan dette link hjælpe: http://www.vivildfliser.dk/
Tak til både Jørgen og Michael, det lyder som et sted der er værd at prøve.

> Men da gruppen er censureret, og jeg har fornærmet en af censorerne er
> mit indlæg ikke kommet igennem.
> Jeg prøvede for 2. gang igår. Uden held...
Ja det er ikke altid moderering er af det bedre :O|

Mvh. Brian.

Fra : Brian

Dato : 21-09-03 15:04

Så fik jeg kontaktet firmaet, og desværre kunne de ikke hjælpe .
De kendte godt fliserne, men havde ingen, og havde heller ikke nogen de
kunne henvise til.
Så derfor er jeg tilbage til at håbe på, at der skulle være en her i
gruppen som kan hjælpe med fliserne ?.
Det er vægfliserne der er problemet :

Epoca - Inn 15 x 22,5 cm væg fliser med grå / blå marmorering.

dette mål er åbenbart ikke "in" mere.
Jeg ved de er blevet brugt af flere boligforeninger bla. i Haderslev,
så måske der er en i gruppen der kender noget til det ?.

Mvh. Brian

Fra : Michael Særkjær

Dato : 18-09-03 18:47

Hej

Prøv denne forhandler

http://www.vivildfliser.dk/

Med venlig hilsen

michael

"Brian" <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Grå/Blå marmoreret.
>
> Fliserne skulle være udgået for nogle år siden (badeværelset er fra 1998)
?.