Hvordan reparerer jeg en skadet væg?
Fra : newsfan

Dato : 18-09-03 09:38

Det viste sig, at de nyopsatte hylder (selvføgelig) var sat op på en væg,
som var for skør i betonen eller også var skruerne ikke
nået langt nok ind ... det ærgelige resultat var at hylderne vristede sig
løs .. den øverste tog den
nederste med i faldet. Der er nu 8 huller, som nu er synlige i min væg. Der
var sat glasvæv op på væggen og malet ind over...
skal man bruge noget spartelmasse her? Man kan jo se hullerne bagefter, ak,
der er nok ikke noget at gøre nu.
mvh
cg

Fra : Tømreren

Dato : 18-09-03 09:48

"newsfan" <farmer_joe41@REMOVEMEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var sat glasvæv op på væggen og malet ind over...
> skal man bruge noget spartelmasse her? Man kan jo se hullerne bagefter,

Du kan tage og fuge hullerne op med akrylfugemasse,for meget,og så tage en
gl. stiv pensel og køre med strukturen i det glasvævet,så kommer det til at
ligne meget.

Mvh
Tømreren

Fra : newsfan