Spare Air
Fra : Kalle

Dato : 17-09-03 22:07

Hej Rødder

Er der nogle der ved hvem der importere Spare Air i Danmark.
Gider ikke hører at den ikke er god, ikke kan bruges som sikkerhed, osv.

Hilsen Casper

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 17-09-03 22:09

Kalle skrev i Message-ID: <bkaid2$7jg$1@sunsite.dk>:

> Er der nogle der ved hvem der importere Spare Air i Danmark. Gider
> ikke hører at den ikke er god, ikke kan bruges som sikkerhed, osv.

Skal du have den med på Tech1? :))))

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Per Emborg

Dato : 17-09-03 22:34

Jeg har da en du kan købe brugt få gange og virker 100%

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Niels Thomsen

Dato : 18-09-03 20:42

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
> Jeg har da en du kan købe brugt få gange og virker 100%
>
> --
> Per Emborg

Hvad skal du have for sådan en svend?

-Niels

Fra : Per Emborg

Dato : 19-09-03 00:30

Er solgt

Fra : Niels Thomsen

Dato : 19-09-03 15:54

> Er solgt

Øv os' Må jeg spørge, hvad den gik for?

-Niels

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-09-03 09:10

"Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> wrote in message news:<bkaid2$7jg$1@sunsite.dk>...
> Er der nogle der ved hvem der importere Spare Air i Danmark.
> Gider ikke hører at den ikke er god, ikke kan bruges som sikkerhed, osv.
>
> Hilsen Casper

Hej Casper

Jeg er bare pisse nysgerrig. Hvad kan sådan en svend bruges til (altså
bortset fra det med hellikoptere)? Eller rettere, hvad skal du dog
anvende legetøjet til?

Jens Olsen, Københavns Dykker Club ( kbhdyk.dk )

Fra : Peter Kjær

Dato : 18-09-03 19:21

> Er der nogle der ved hvem der importere Spare Air i Danmark.

Hej Casper,

Ved ikke hvor du kan købe den herhjemme, men ellers kan du købe den hos
http://www.mamut.com/avena

--
Ses,
Peter

Fra : Asger Nybo Larsen

Dato : 18-09-03 21:56

Hej Kalle.

Jeg har set den i Århus hos Deep Blue diving:
www.deep-blue.dk

Med Venlig Hilsen

Asger Nybo Larsen

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 18-09-03 22:20

Ring til Baywatch.......

+ ved det... det var ikke dette svar du ville have.....

Fra : Braae

Dato : 20-09-03 09:08

"Nikolaj Østergaard Jensen" <nik@mobilixnet.dk> wrote in message news:<bkd7i7$g09$1@sunsite.dk>...
> Ring til Baywatch.......
>

> + ved det... det var ikke dette svar du ville have.....
>
> "Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kalle.

Husk flasken skal være af aluminium og flaskeventilen skal være meget,
meget fleksibel, så du kan vikle den rundt om halsen. Det er jo en DIR
Spare Air du leder efter ikke?

Vh

Braae