Benzin
Fra : Tobias Klint

Dato : 17-09-03 13:59

Hej NG
Er der nogen her ind der ved hvor meget en Gilera stalker køre pr. liter, nå
der kun er en 45 udstøning på. resten er lovlige...
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen
Tobias

Fra : sisu172

Dato : 13-12-03 13:18

Hej tobias.
Jeg har selv en Stalker 2003 model. Har ikke fjernet begrænsningerne.
Den køre ca. 25 km/l.
Har hørt at hvis man fjerner diverse begrænsninger skulle den køre 35
km/l.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-12-03 14:32

sisu172 wrote:

> [...]
> Den køre ca. 25 km/l.
> Har hørt at hvis man fjerner diverse begrænsninger skulle den køre 35

Hvad snakker du om?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 15-12-03 11:47

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvad snakker du om?

Hey..
Jeg ved ikke helt om det er mig Tobias. eller en anden.
men vil du ikke prøve og skrive lidt mere om det....??

Tobias Klint

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-12-03 21:18

www.scooterhoved.dk wrote:

> Hey..

Hey

> Jeg ved ikke helt om det er mig Tobias. eller en anden.
> men vil du ikke prøve og skrive lidt mere om det....??

Jo det skal jeg gerne.

Det jeg var i tvivl om, var det ret intetsigende emne i gruppen uden citat
fra tidligere tråd.

Så det var såmend bare det

Fra : www.scooterhoved.dk

Dato : 15-12-03 21:31

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hey

> Jo det skal jeg gerne.
>
> Det jeg var i tvivl om, var det ret intetsigende emne i gruppen uden
> citat fra tidligere tråd.
>
> Så det var såmend bare det

Ups min fejl.. Det var ham den anden som hedder SISU172 der skulle skrive
det
Undskyld

God jul

Hilsen