Godt link om kakkelakker
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-03 10:38

http://www.dpil.dk/frames/spom_frm.htm

Ved nogen om hvordan der skelnes mellem hudirritation pga kattelopper og
væggelus - en af delene plager min kone i hendes rum med mange katte, men
ifl denne hjemmeside skal lopper bide andre steder end hvor hun har "små
knopper".

Fra : //zigge

Dato : 17-09-03 16:56

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ifl denne hjemmeside skal lopper bide andre steder end hvor hun har "små

Der er 99% sikkert tale om lopper. Væggelus er rimeligt sjældne men kan jo
komme med hjem fra familiebesøg.

Det jeg selv plejer at bruge imod alt hvad der kravler er noget der hedder
BioTrinol, det er et sprøjtemiddel der sprøjtes på gulve og vægge (helst
glatte flader) og virker i en måneds tid.
Det må godt nok ikke bruges i beboelse, men sådan er der jo så meget.
Min kone er hysterisk over edderkopper og nogle måneder om sommeren har vi
myggeinvasion - begge dele plus kattens lopper er væk i løbet af et døgn.
Middlet er lugtfrit og usynligt.

Mvh
//zigge