Et godt web filter
Fra : Jimmi W.

Dato : 16-09-03 14:39

Hej NG

Ved ikke om det er OT.

Men jeg søger efter et godt Web filter. Jeg skal sætte en computer op på en
ungdoms pension, hvor der ikke må vær mulighed for at komme ind på diverse
sex sites ol.. Nogle der kender et godt program til dette.

OS = XP

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-09-03 15:27

Du kan evt. se nærmere på http://www.accessproxy.dk

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jane

Dato : 17-09-03 20:18

Jimmi W. skrev i <news:snE9b.1459$S45.1239@news.get2net.dk>:

> Men jeg søger efter et godt Web filter.

Prøv at kigge ind i dk.edb.sikkerhed - hvis du kender ipnumrene
kan du vist også skrive det i en host fil (ved ikke om du kan
gemme den for brugerne i en xp, men måske er de ikke så tekniske
at de gennemskuer dig).

Jane

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-09-03 20:43