indbygningsovn + kogeplade
Fra : carsten

Dato : 08-04-01 17:40

Hej med jer

Jeg skal til at købe en indbygningsovn, og en dertil hørende kogeplade med
fingertuch betjening !

Er der nogen som her ved stor københavn ved hvor man får det bedste til
billigste penge ????

Skriv gerne direkte til mig !

hilsen

carsten.broholm@hoens.dk

Carsten Broholm
21 45 64 87

Se min hjemmeside : WWW.hoens.dk

Fra : netman77

Dato : 09-04-01 06:34

"carsten" skrev d. 08-04-01 17:40 dette indlæg :
> [...]
> fingertuch betjening !
>
> Er der nogen som her ved stor københavn ved hvor man får det bedste til

Hej Carsten

Jeg har været godt tilkfreds med at købe hvidevarer på netttet og sparet mange penge.

Jeg har handlet hos www.butik.elstroem.dk. Her kan du også prutte om prisen, hvis du har en pris fra en anden forhandler. Jeg fik mine varer leveret 2 dage efter jeg havde sendt bestillingen. De blev leveret med vognmanden. Man kan også hente sine varer selv, men det kræver at man bor i København eller omegn.

Du kan finde flere forhandlere på www.hvidevarer.dk

m.v.h. Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-04-01 20:56

carsten wrote:

> [...]
> fingertuch betjening !
>
> Er der nogen som her ved stor københavn ved hvor man får det bedste til

Jeg ved ikke noget om priserne i Kbh., men jeg har noget erfaring:

Brancehn for hårde hvidevarer er noget underligt stads... Du må ALDRIG
betale listeprisen.

Du kan uden videre få 20% rabat.
Selv jeg, der ikke forstår at prutte om prisen fik ca. 40% på ovn og komfur.

Købte i februar nyt køkken. Køkkenfirmaet ville uden videre give 20% rabat.
Jeg faldt så over en annonce i en ugeavis.
Med en rabaat på godt 30%. Måske er det en type der er på vej ud af markedet,
jeg er ikke sikker.

Fik derefter ca. 40% ved at afhente det i Tyskland. Dvs. tysk moms. (Bor nær
grænsen)
1 time efter jeg havde aftalt det, ringede min lokale installatør med
tilsvarende pris, købt i DK.

Mvh. Jørgen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-04-01 18:47

[posted and mailed]

Hejsa,

> [...]
>fingertuch betjening !
>Er der nogen som her ved stor københavn ved hvor man får det bedste til

Kan i øvrigt meget anbefale en induktionsplade - har selv en fra Blomberg
med fingertouch. Udover at være lynhurtig varm og nem at regulere består
rengøringen i en karklud og opvaskemiddel, der brænder ikke noget fast på
den nemlig.

** Lars