Installation af certifikater i OE6
Fra : Torben Borg Broustbo

Dato : 15-09-03 20:45

Hej Gruppe

Da TDC kom frem med Digital Signatur var jeg inde og bestille et.
Jeg har så efterfølgende haft min maskine formateret, og forsøger
i øjeblikket at importere mine certifikater igen, men det lykkes ikke
helt som jeg vil have det til.

Jeg kan få sagtens for mine filer importeret i IE, og bruge dem på
både Told&Skat's tastselv-service og hos danmark, men når jeg
vil tilføje dem til min email-konto, kommer der ikke nogle frem på
listen, hvor jeg skal vælge hvilket certifikat jeg skal bruge.

Er der nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt, og hvad
jeg kan gøre for at få dem lagt ind igen.

pft

Torben

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 15-09-03 21:06

"Torben Borg Broustbo" <spam@broustbo.dk> wrote:

>Er der nogle der har nogle ideer til hvad der kan være galt, og hvad
>jeg kan gøre for at få dem lagt ind igen.

Jeg har ikke. Men hvis du ikke får svar her kunne du prøve at spørge i

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/