Offentlig grænse ?
Fra : Jan

Dato : 15-09-03 20:09

I søndags var det jo godt vejr i København. En fyr tog solbad ved havnen,
lige ved havnebusstoppestedet og havnerundfarten. Det var der mange der
gjorde, men han var nøgen. Jeg var overrasket over at se det på et af de
steder i København hvor der er flest mennesker. Han vendte sig sådan, at han
var sikker på at mange så ham.
Jeg var i bussen, og det var kun de udenlandske turister der kommenterede
det.

Et par gange har jeg set piger trække bukserne ned for at tisse. I
modsætning til de fleste mænd, gør pigerne det midt på fortovet så folk må
gå uden om. De fleste forbipasserende går forbi uden at se overraskede ud.

Hvad synes I herinde ? Hvornår overskrides grænsen for hvad man kan gøre
offentligt ?

Hvad med at smide tøjet i metroen i morgen ?

Fra : nusle

Dato : 15-09-03 20:55

"Jan" <jr-d@ofir_fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
>
> Hvad synes I herinde ? Hvornår overskrides grænsen for hvad man kan gøre

I begge de skitserede tilfælde.

Det er klamt og utilstedeligt, og ens vulgaritet (som jeg forøvrigt
er stor tilhænger af) bør holdes privat og ikke udleves i det
offentlige forum, hvor der også er andres grænser at tage hen-
syn til.

> Hvad med at smide tøjet i metroen i morgen ?

No way!

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 16-09-03 02:22

In article <3f661937$0$54868$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> No way!

Nej for fanden, nøgenhed er så kedelig- tag en fræk badedragt på i
stedet! *G*

Fra : Per, Frb.

Dato : 15-09-03 22:17

"Jan" <jr-d@ofir_fjerndette.dk> wrote in message

> [...]
der
> gjorde, men han var nøgen.
>

> Hvad med at smide tøjet i metroen i morgen ?

Blot at være nøgen vedrører egentlig ikke andre. Man skal regulært selv
vælge at lade sig forarge for at blive forarget. Og det kan man jo bare
lade være med. Det er da langt mere krænkende for ens medmennesker at
ryge offentligt. Ved rygning får andre mennesker næsten undgåeligt
noget uønsket og krænkende ind i kroppen.

mvh Per

Fra : Machoman

Dato : 15-09-03 22:32

> [...]

> på et af de steder i København hvor der er flest mennesker. Han vendte
> sig sådan, at han var sikker på at mange så ham.

Det var nok en flot fyr med selvtilliden i orden. Jeg fatter ikke at du kan
forarges, han skal da have lov til at tage sol uden tøj på, du kan da bare
kikke væk hvis du er snerpet eller har fået en forkvaklet opdragelse.

> Hvad synes I herinde ?

At det er helt i orden at solbade uden tøj. Og iøvrigt også okay at gå
rundt i byen uden tøj (hvis man er flot - tak).
Jeg ville da gerne se nogle flere fitnesssild færdes nøgen i byen, kun
iført stiletter, håndtaske og piercinger i brystvorter og klitoris

> Hvornår overskrides grænsen for hvad man kan
> gøre offentligt ?

Aldrig

> Hvad med at smide tøjet i metroen i morgen ?

Kun de flotte tak

Machoman

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-09-03 07:59

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> Aldrig

> Kun de flotte tak

Kan du bestemme dig? Er der forskellige grænser afhængig af éns udseende?
Hvornår overskrides grænsen for, hvad meget overvægtige kan gøre offentligt?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-09-03 17:29

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
> Jan <jr-d@ofir_fjerndette.dk> wrote in

> Det var nok en flot fyr med selvtilliden i orden.

Næh jeg så ham også, det var en fyr der havde brug for at udstille sig selv.
Hans selvtillid var der som sådan nok ikke noget i vejen med, men hans
selvværd var sikkert helt i bund.

Kun folk med lavt selvværd har brug for at blive bekræftet hele tiden.

> Jeg fatter ikke at du kan
> forarges, han skal da have lov til at tage sol uden tøj på, du kan da bare
> kikke væk hvis du er snerpet eller har fået en forkvaklet opdragelse.

Ja for min skyld kan han sgu' gøre hvad han har lyst til, men jeg kan ikke
helt forstå hvorfor har har brug for at gøre det foran børn. Han var sikkert
pseudo-pædofil.

> At det er helt i orden at solbade uden tøj. Og iøvrigt også okay at gå
> rundt i byen uden tøj (hvis man er flot - tak).

Det var han ikke.

> Jeg ville da gerne se nogle flere fitnesssild færdes nøgen i byen, kun
> iført stiletter, håndtaske og piercinger i brystvorter og klitoris

Hvad mener du med "se nogle flere", du burde være tilfreds med "se nogle",
for der er jo slet ingen.

> Aldrig

Hvad så når en bande rockere banker ham sønder og sammen, og smider ham i
kanalen, blit fordi de ikke kan lide at han sidder uden tøj på? Er det også
i orden?

> Kun de flotte tak

Kom nu, du tør jo ikke!

Lars

Fra : Machoman

Dato : 16-09-03 23:32

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in

> Kun folk med lavt selvværd har brug for at blive bekræftet hele tiden.

Nu er der jo ikke tale om bekræftelse. Mange bliver generte og forlegne,
kikker væk og lader som ingenting.

Vi lavede en skjult videooptagelse på et tidspunkt for at se hvordan folk
reagerede. Pigerne troede at de blev voldtaget bare fordi han ikke havde
tøj på, og gamle fedladne mænd brokkede sig, for pigerne måtte jo ikke se
en flot og veludrustet fyr, for så kom lillfar jo til at se endnu mere
komisk og usexet ud

> Hvad mener du med "se nogle flere", du burde være tilfreds med "se
> nogle", for der er jo slet ingen.

Jo jeg ser mange hvor jeg færdes.

> Kom nu, du tør jo ikke!

Jo jeg tør skam godt, men der er nok for mange svansekarle.

Fra : Paul

Dato : 17-09-03 02:41

> [...]

> tøj på, og gamle fedladne mænd brokkede sig, for pigerne måtte jo ikke se
> en flot og veludrustet fyr, for så kom lillfar jo til at se endnu mere

Bare vent til du bli'r gammel.

Fra : Babba-Papa

Dato : 17-09-03 07:44

On Wed, 17 Sep 2003 03:40:32 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> wrote:

>Bare vent til du bli'r gammel.

Det bliver Machoman næppe..

By the way, er Machoman ikke en titel på en Village People-sang ?

Så det kan måske forklare hvorfor Machoman overkompenserer så meget
som han gør. Jeg mener......Village People......de var vist et stort
hit især blandt bøsser.

Just my five cents.
- -
Babba-Papa

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-09-03 19:27

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> Jo jeg tør skam godt, men der er nok for mange svansekarle.

Du tør stadig ikke!

Lars

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-09-03 07:57

"Jan" <jr-d@ofir_fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad synes I herinde ? Hvornår overskrides grænsen for hvad man kan gøre
> offentligt ?

Jeg mener, grænsen blev overskredet voldsomt. Dilemmaet er bare, at der ikke
er så meget at gøre ved det. Hvis andre reagerer, bliver det bare mere
spændende at overskride grænserne, og dem, der reagerer negativt, bliver
udstillet som intolerante, hvilket de færreste vel ønsker.

> Hvad med at smide tøjet i metroen i morgen ?

Nu skal den jo lige begynde at køre først.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 16-09-03 20:18

Anita skrev:

> [...]
> gå uden om. De fleste forbipasserende går forbi uden at se overraskede ud.

>Mænd kan nu også let finde på at pisse de mest bizare og særdeles

Men mænd plejer at gå hen bag en busk eller lignende eller ind i en
port og pisse.
Jeg har også selv været ude for en grønlandsk dame pissede 2m fra hvor
jeg stod og skulle med bussen.
Man står næsten og bliver helt flov på hendes vejne :)

>Men uanset hvem der gør det synes jeg det er ulækkert og
>utilstedeligt.

Men det kommer selvfølgelig også til at lugte når der bliver pisset i
porte.

Fra : Anita

Dato : 16-09-03 20:42

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Mon der er noget galt... hver gang du besvarer et indlæg, går der helt
kludder i trådens hierarki. Fx. kom dette indlæg til at stå før mit indlæg,
som om det var mig der besvarede dig og ikke omvendt. Det er lidt
forvirrende,når man har været fraværende et par dage og gerne vil læse en
hel tråd i kronologisk rækkefølge. Hjælp, hvis nogen ved hvad der er galt.

> Men mænd plejer at gå hen bag en busk eller lignende eller ind i en
> port og pisse.

Mænd plejer ikke en skid. Jeg har set mænd stå ret op og ned og pisse op af
en husvæg, hvor alle og enhver kunne se alt. Ja selv midt på Nytorv i
Aalborg holder folk sig ikke tilbage.

> Jeg har også selv været ude for en grønlandsk dame pissede 2m fra hvor
> jeg stod og skulle med bussen.
> Man står næsten og bliver helt flov på hendes vejne :)

Tja, jeg havde nok ikke holdt min kæft. Men desværre er folk der gør dan
slags ofte fulde eller på anden måde "ikke lydhør".

> Men det kommer selvfølgelig også til at lugte når der bliver pisset i
> porte.

Ja det kan jeg love for. Opgange bliver også flittigt brugt til både det ene
og andet Det er simpelthen for klamt! Tænk bare på de stakkels
rengøringsassistenter.

/Anita

Fra : Henning

Dato : 17-09-03 03:50

Anita wrote:
> [...]
> lidt forvirrende,når man har været fraværende et par dage og gerne
> vil læse en hel tråd i kronologisk rækkefølge. Hjælp, hvis nogen ved

Det er fordi han poster gennem google og ikke en rigtig nyhedsserver.

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 17-09-03 23:49

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Tja, jeg havde nok ikke holdt min kæft. Men desværre er folk der gør dan
> slags ofte fulde eller på anden måde "ikke lydhør".

*Hehe*... jeg sagde engang til en fyr: "Det er koldt hva'
- og det kan ses" - han så sgu' lidt forfjamsket ud

mange hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 18-09-03 15:49

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> *Hehe*... jeg sagde engang til en fyr: "Det er koldt hva'
> - og det kan ses" - han så sgu' lidt forfjamsket ud

*G* Fedt!

/Anita

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-03 15:22

In article <3f68e4ff$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> *Hehe*... jeg sagde engang til en fyr: "Det er koldt hva'
> - og det kan ses" - han så sgu' lidt forfjamsket ud

Ai, du har givet ham men for livet *G*

Fra : Andropov

Dato : 16-09-03 20:53

Anita skrev:

>Mon der er noget galt... hver gang du besvarer et indlæg, går der helt
>kludder i trådens hierarki.

Ja, det ved jeg godt.
Det er fordi beskederne kommer så langsomt frem hos google.
Men jeg skriver hvem det er jeg besvarer.

> [...]

>Mænd plejer ikke en skid. Jeg har set mænd stå ret op og ned og pisse op af
>en husvæg, hvor alle og enhver kunne se alt. Ja selv midt på Nytorv i

Ja måske nogle.

> [...]

>Tja, jeg havde nok ikke holdt min kæft. Men desværre er folk der gør dan
>slags ofte fulde eller på anden måde "ikke lydhør".

Ja, hun var sikkert gået over og pisse på mine sko hvis jeg havde sagt noget :)

> [...]
> porte.

>Ja det kan jeg love for. Opgange bliver også flittigt brugt til både det ene

Ja, i min egen opgang er det også hændt.

>( Det er simpelthen for klamt! Tænk bare på de stakkels
>rengøringsassistenter.

Ja, det job frister ikke lige mig :)

Fra : Anita

Dato : 16-09-03 19:47

> [...]

Mænd kan nu også let finde på at pisse de mest bizare og særdeles offentlige
steder. Men uanset hvem der gør det synes jeg det er ulækkert og
utilstedeligt. Folk burde da kunne udsætte deres behov de 3 sekunder, det
tager at finde et sted med et toilet. Men nej - øjebliklig
behovstilfredsstillelse bliver vist mere og mere udbredt.

/Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-09-03 09:53

> Mænd kan nu også let finde på at pisse de mest bizare og særdeles
offentlige
> steder. Men uanset hvem der gør det synes jeg det er ulækkert og
> utilstedeligt.

Helt enig. Selvom jeg er mand, plejer jeg da at finde det nærmeste toilet,
hvis jeg skal forrette min nødtørft. Dog kan jeg gøre en undtagelse, hvis
der ikke er noget tilgængeligt toilet i nærheden, og jeg befinder mig i en
skov eller nær et krat, hvor jeg kan gøre det, og der ikke er andre
mennesker i nærheden, der kan overvære det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-03 13:07

Jan wrote:

> I søndags var det jo godt vejr i København. En fyr tog solbad ved havnen,
> lige ved havnebusstoppestedet og havnerundfarten. Det var der mange der
> gjorde, men han var nøgen.

Ja og hva så?

Er det da en stor overraskelse at en mand har en pik?

Jeg syntes det langt mere vulgært, at tage nogen badebukser på, hvor man
altså bare kan se en bule fordi kalorius er rullet sammen eller er
blevet slasket ud mod venstre.

> Jeg var overrasket over at se det på et af de
> steder i København hvor der er flest mennesker.

Det ville jeg sgu også blive.

> Han vendte sig sådan, at han
> var sikker på at mange så ham.

La' ham om det.

Det ville straks være noget andet, når han tager den klassiske
blotter-kostume på og hopper ud foran folk og lukker op for jakken for
at vise kalorius frem.

Men fordi han ligger og tager solbad.....Så se dog bare den anden vej.

> Et par gange har jeg set piger trække bukserne ned for at tisse. I
> modsætning til de fleste mænd, gør pigerne det midt på fortovet så folk må
> gå uden om. De fleste forbipasserende går forbi uden at se overraskede ud.

Helt ærlig, hvor tit har du det?

Hvor påvirket var pigen(erne) der gjorde det? Og af hvad var de
påvirket?

Men det kan selvfølgelig være, at jeg ikke færdes i sådanne miljøer,
hvor piger bare sætter sig på fortovet for at tisse.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Citatteknik, signatur...hvad er nu det for noget?
Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette