"De grå sider "er det eneste interes
Fra : Thomas

Dato : 15-09-03 18:25

En kvindelig bekendt sagde engang, at efter hendes mening, så var "De
grå sider" det eneste interessante i Ugens Rapport. Det er vel sådan
set meget naturligt, for piger tænder vel ikke så meget på billeder af
andre nøgne piger, og artiklerne om krokodillejagt i Amazonas og
anmeldelser af nye biler, interesserer sikkert heller ikke særligt
mange piger.

Men tekstporno tænder piger på. Der er sikkert flere piger, der læsere
Suzanne Brøgger, Erica Jong og Henry Miller, end mænd.

VH

Thomas

Fra : Paul

Dato : 15-09-03 22:19

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men tekstporno tænder piger på. Der er sikkert flere piger, der læsere
> Suzanne Brøgger, Erica Jong og Henry Miller, end mænd.

Jeg skrev engang en kort (8 A4 sider i Word) erotisk novelle om en kollega
og hendes mand, den tændte hun meget på...

> VH
>
> Thomas

Mvh

Paul

Fra : Samsara

Dato : 15-09-03 23:18

> [...]
>
> Men tekstporno tænder piger på. Der er sikkert flere piger, der læsere
> Suzanne Brøgger, Erica Jong og Henry Miller, end mænd.

Jeg kan kun give din kvindelige bekendt ret !

Jeg tænder selv helt vildt på en god sexnovelle.

Min tidligere kæreste og jeg læste tit sexnoveller sammen. Det var ret
ophidsende for ham, at jeg læste højt og omvendt og det endte jo
altid med, at man på et eller andet tidspunkt blev så distraheret, at
man ikke kunne læse videre

Venligst Samsara