Access
Fra : Henrik Absalon

Dato : 08-04-01 16:25

Hejsa
Er der en måde hvorpå kan man undersøge om Access er "Åben" ?
(Det skal bruges som kontrol, før et bestemt program får lov til at åbne
Access).

Henrik

Fra : Jens Andersen

Dato : 08-04-01 20:31

Hvis en Access er åben ligger den automatisk en fil som hedder det samme som
basen bare med efternavn ldb

lav en dir("sti.ldb") osv......

Hvis du gerne vil have det udybet som kom med en sti til din base okey !

Mvh
Jens
til@infojens.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-01 20:47

Jens Andersen wrote:

> [...]
> basen bare med efternavn ldb
>
> lav en dir("sti.ldb") osv......
>
> Hvis du gerne vil have det udybet som kom med en sti til din base okey !

Tja, men det tjekker jo kun om Access har en fil åben, det tjekker ikke
om Access er åben generelt.
--
/Lars

HTML software gratis: <http://go.to/HTMLEasyColors>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Jens Andersen

Dato : 08-04-01 22:23

Sender en zip

Mvh
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-01 23:04

Jens Andersen wrote:

> Sender en zip

Kanon, hvorhen?

Fra : Jens Andersen

Dato : 08-04-01 23:09

til lars@hoffmann.ac

Gik ud fra at det var din mail adresse, hvis ikke hvor vil du så have den
sendt hen ????

Mvh
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-01 23:11

Jens Andersen wrote:

> til lars@hoffmann.ac
>
> Gik ud fra at det var din mail adresse, hvis ikke hvor vil du så have den
> sendt hen ????

Det er skam også min email, jeg har også modtaget en mail, men ingen
..zip.