Bogmærke
Fra : Kaj U

Dato : 14-09-03 22:16

Hej Gruppe
I forbindelse med en større afhandling har jeg brug for at lave nogle
bogmærker
som kan henfære til en indholdsfortegnelse.
Er der en der kan give en simpel måde at gøre dette på?
jeg skal senere konvertere dokumentet til en PDF fil

Kaj Ulrik
xkaju@mail1.stofanet.dk

Fra : Mads

Dato : 15-09-03 14:42

"Kaj U" <kaju@mail1.stofanet.dkX> wrote in message
> Hej Gruppe
> I forbindelse med en større afhandling har jeg brug for at lave nogle
> bogmærker

Bogmærker indsættes via Insert menuen.

> som kan henfære til en indholdsfortegnelse.

Hvad mener du? Skal det bogmærke-markerede komme til at stå i
indholdsfortegnelsen eller skal du henvise til en indholdsfortegnelse.

> Er der en der kan give en simpel måde at gøre dette på?
> jeg skal senere konvertere dokumentet til en PDF fil

Hvis indholdsfortegnelser og krydsreferencer er lavet som hyperlinks vil det
også virke som hyperlinks i et PDF dokument.

Mvh Mads

Fra : Kaj U

Dato : 15-09-03 21:26

Hej Mads
Tak, det ser jo simpelt ud så nu prøver jeg .
Jeg vil gerne at man kan klikke på et feldt i indholdsfortegnelsen og så
springes der hen i dokumentet til det pågældende afsnit.
Mvh
kaj U

Mads <mads.knudsen@NOSPAMprivat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f65c1b1$0$24697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Mads

Dato : 16-09-03 10:19

> [...]
> Jeg vil gerne at man kan klikke på et feldt i indholdsfortegnelsen og så
> springes der hen i dokumentet til det pågældende afsnit.

Så skal dit TOC felt (det der laver indholdsfortegnelsen) indeholde \h,
f.eks { TOC \h }

Mvh Mads

Fra : Allan Bojsen

Dato : 16-09-03 07:58

On Sun, 14 Sep 2003 23:15:57 +0200, "Kaj U" <kaju@mail1.stofanet.dkX>
wrote:

>Hej Gruppe
>I forbindelse med en større afhandling har jeg brug for at lave nogle
>bogmærker
>som kan henfære til en indholdsfortegnelse.

1) Formater alle dine væsentlige overskrifter til typografien
Overskrift 1 (Formater > Typografier og formater)

2) Lav en indholdsfortegnelse: Indsæt > Reference > Index mm >
Indholdsfortegnelse)

Jeg vil mene at den holder ved konvertering til PDF.

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk