Tykke grene/stammer søges
Fra : BT

Dato : 13-09-03 23:34

Hejsa..

Håber ikke at dette er alt for mege OT.

Men jeg søger grene/stammer med en diameter mellem 10 og 20 cm i en længde
mellem 1 & 2 meter.
Gerne noget som er frisk fældet. Må ikke være alt for krum, men lidt gør
ikke noget.

Og så skal de lige være i en radius af 20 km fra Esbjerg.

Skriv til mig på b.toft (a) esenet.dk

Brian

Fra : Carsten

Dato : 14-09-03 05:39

Skal de bruges til hjørnepæle i et hegn?

Fra : BT

Dato : 14-09-03 08:44

"Carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Skal de bruges til hjørnepæle i et hegn?

Nej dog ikke..
Jeg burde vel have sagt hvad de skulle bruges til. Min fejl.

De skal bruges i et Terrarie med leguaner. Og det er maks 10 stk jeg skal
bruge.
De grene jeg har inde i terrariet er for tynde, i forhold til dyret.

/Brian

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 14-09-03 09:17

> [...]
> ikke noget.
>
> Og så skal de lige være i en radius af 20 km fra Esbjerg.

Ring til det nærmeste skov-distrikt eller gods-kontor og forklar hvad du
skal bruge.
http://www.skovognatur.dk/oxboel/salg/braende.htm

mvh
Bendt

Fra : Calle.

Dato : 14-09-03 09:47

BT wrote:
> [...]
> gør ikke noget.
>
> Og så skal de lige være i en radius af 20 km fra Esbjerg.

er skoven forsvundet for dig?
--
Calle

Fra : Anette

Dato : 14-09-03 10:51

BT <et@eller.andet> wrote:
> [...]
> gør ikke noget.
>
> Og så skal de lige være i en radius af 20 km fra Esbjerg.

Hej Brian
Hvis du har mod på en lidt længere køretur - til Fyn,
så er du velkommen til at gå på sanketur i vores have.
Der er masser - både fældede træer og træer der trænger til en seriøs
studsning

mvh/ Søren og Anette
info (a) flyinghotdogs.dk

--