Forhindre 2 x Outlook
Fra : J.K.Arning

Dato : 13-09-03 13:07

Er det muligt at forhindre Outlook 2002 ( XP ) i at
starte op 2 gange ?

Sagen er den at jeg på min bærbare kan ( og har ) sat min
touchpad op til at starte Outllok når jeg "klikker" i det ene hjørne
og det er en herlig genvej til et ofte brugt program .. desværre
sker det jo at jeg rammer dette hjørne utilsigtet og så starter der
endnu et Outlook vindue op .. hvilket jeg gerne ville kunne forhindre.

Regards

Fra : Peter Ursin

Dato : 16-09-03 19:05

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> wrote in message
> [...]
> sker det jo at jeg rammer dette hjørne utilsigtet og så starter der
> endnu et Outlook vindue op .. hvilket jeg gerne ville kunne forhindre.

I og med du siger at Outlook starter op igen, så siger du jo også at det
allerede kører.
Var det derfor ikke smartere at slette denne genvej i hjørnet og istedet
bare starte programmet op når maskinen starter?
Alternativt ku' du jo tildele en funktionstast opgaven med at starte
programmet.

mvh
Peter Ursin

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-09-03 21:31

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote in message
> [...]
> bare starte programmet op når maskinen starter?
> Alternativt ku' du jo tildele en funktionstast opgaven med at starte

Så længe den genvej på touchpad er aktiv vil den altid
kunne blive ved med at starte nye Outlook vinduer op
igen og igen .. desværre .. funktionen er nu slået fra.

Tak for respons