jeg har fået virus : w32.welchia
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-03 16:05

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.welchia.worm.html

på min enen maskien antivirus kan ikke lige tage .... men jeg har så
vente på at den kunne .... tænkte nå ja den gjorde jo ingen skade in
til vider men så i går så jeg at jeg havde et oplade ... på 15 Kb /
sek på Øhh ingenting ....jeg havde sta i gang ... er det den ???
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Peter Kruse

Dato : 12-09-03 16:43

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej Bo,

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.welchia.worm.html

Hvad er det som gør, at du tror, at det er Welchia, som har
inficeret din maskine? Er det Symantec (Norton), som
detekter den? Du bør nok iøvrigt poste dit svar i
dk.edb.sikkerhed.virus før nogen - med rette - syntes at det
hører hjemme der

Venligst
Peter Kruse

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-09-03 17:48

On Fri, 12 Sep 2003 17:42:44 +0200, "Peter Kruse"
<kruse@_nospam_railroad.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad er det som gør, at du tror, at det er Welchia, som har
>inficeret din maskine? Er det Symantec (Norton), som

Yeps :)

> Du bør nok iøvrigt poste dit svar i
>dk.edb.sikkerhed.virus før nogen - med rette - syntes at det
>hører hjemme der

Ohh ja det er sgu ikke sådan med der der grupper man ikke bruger - men
jeg tænkte når jeg kikekde på navnet og virusen måske havde slået sig
selv op som server så var det måske ikke helt fejl placeret men jeg
havde godt nok på fornemelsen af der sikkert var en dk grupper med
sikkerhede jeg x er lige der over og sætter fut

tak for svaret !

xpost : dk.edb.sikkerhed,dk.edb.sikkerhed.virus
opfølgning fra dk.edb.sikkerhed til dk.edb.sikkerhed.virus