Hjemmelavet alfix baggrund
Fra : Dennis Andersen

Dato : 12-09-03 11:14

Hej NG

Syntes lige at jeg ville komme med et billede af mit lille 54 l akvarie med
hjemmelavet alfix baggrund :)
Billedet ligger i dk.binaer.

Venlig hilsen

Dennis Andersen

---

Fra : Dennis Andersen

Dato : 12-09-03 14:10

Takker for det med arbejdet :)
Hvilke fisk der får glæde af det vides ikke endnu, men det bliver i hvert
fald fisk som kan lide huler og sprækker :)

Mvh
Dennis

---

Fra : Cichliden

Dato : 14-09-03 08:15

Kan du ikke poste billedet engang til. kan ikke finde det, det er alettet
fra serveren.

Mvh
Morten

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 10:23

Jo jeg vil gerne poste billedet igen, men pga mega upload i dk.binaer drøner
det hurtigt ned mod bunden :(

---

Fra : Morten

Dato : 15-09-03 17:13

Jeg har et akvarium magen til... jeg tror jeg ved hvad det næste projekt
skal være (-: Det er skideflot! Post et billede når du har fået fisk og
planter i....

Morten

Fra : Dennis Andersen

Dato : 15-09-03 20:48

Hej Morten

Nu ligger der så et par billeder på dk.binaer hvor der er kommet en lille
flok rød neon i og et par planter.
Ligger som "alfix med fisk og planter".

mvh
Dennis

Fra : Morten

Dato : 16-09-03 19:42

Meget flot! Når tiden er der går jeg igang, jeg har både fugeskum og alfix
liggende. Problemet bliver bare at overbevise fruen om at det er vigtigere
end at male vinduer (-;

Fra : Dennis Andersen

Dato : 16-09-03 20:07

Er det mig som er forkert på den, eller kan man male vinduer med alfix og
fugeskum ? *g*
Hm, for husfredens skyld kan det godt være at jeg havde malet vinduer først
og derefter taget akvariet. Eller vise fruen/kæresten hvordan man bruger en
pensel, så kan hun jo også hjælpe dig med alfix'en når den skal påføres ;)

---

Fra : Morten

Dato : 17-09-03 18:52

LOL (-: Du har ikke set min kone med en pensel!

Fra : Dennis Andersen

Dato : 17-09-03 20:19

Nej, men jeg har set min egen med en pensel. Og hun er opdraget :) og kan
faktisk godt male, hun har lavet et fremragende stykke arbejde på vores
stuevinduer. Jeg udlåner hende ikke ;) ved jo aldrig hvornår der er noget
som skal males næste gang.

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 14-09-03 10:50

wow flot kan man bestille en......

Mvh Tina

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 13:53

hmm, om du kan bestille en, tja det kan du vel godt, men jeg laver
udelukkende efter akvarie, dvs, at jeg skal have dit tomme akvarie tilsendt
min adresse på bornholm, tømt for vand osv. Der efter 100 kr i timen, tager
ca. 2 dage at lave. Så jeg tror ikke du har lyst *g*. Men det er faktisk
ikke så svært at lave, hvis man bare er lidt kreativ og har tiden og lysten
til at gå igang.

Dennis

P.S. Er lige gået igang med en baggrund til mit 530 liters akvastabil. Og
tror jeg skal holde mig lidt væk fra baggrunde og passe min kæreste lidt
bagefter *b*

Fra : Kenneth

Dato : 14-09-03 11:07

> [...]
> Hej NG
>
> Syntes lige at jeg ville komme med et billede af mit lille 54 l akvarie

Det er mega flot, bare jeg kunne lave noget sådant, så ville mine malwi
rigtig kunne hygge sig.
Tak for billedet.
Kenneth
ps kan det bestilles. hi hi.

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 14-09-03 11:20

Så tror jeg da også, at jeg lige vil poste et billed at min baggrund i
dk.binaer...

Mvh Mikkel

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 14:05

"Mikkel Stepién Munk" <nobody@nowhere.com> wrote in message
> Så tror jeg da også, at jeg lige vil poste et billed at min baggrund i
> dk.binaer...
>

> Mvh Mikkel

Hej Mikkel

Du skal da være hjertelig velkommen til at sende et billede til mig privat,
det ville være rart at se resultater af noget andre har rodet med det.

Dennis

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 14-09-03 14:17

Har postet det på dk.binaer men med alle de poster der kommer er det jo
nærmest væk før man når at poste det

Mikkel

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 15:12

> Har postet det på dk.binaer men med alle de poster der kommer er det jo
> nærmest væk før man når at poste det

Denne her hører egentlig til i dk.admin.netikette, men..

Oppe i Outlook, er der en menu som hedder "meddelelse" (message) er der
mulighed, ved at markere en meddelelse, at sætte den i et filter "Bloker
Sender" (Block Sender), Outlook tager så ikke nogen af de personers
meddelelser med til visning i din news-reader. Vupti, så er du af med dem.
Dem som mega-spammer dk.binaer er som regel bare 2-3 personer, så det kan
hurtigt ordnes :)

Mvh
Dennis

---

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 14:00

Et par flamingo-plader på ca. 10-15 mm i tykkelse, en 750 ml dåse med
fugeskum (sika eller andet, giftigt under hærdning, men hærdet ufarligt).
Lidt forskellige farver alfix flise-fugemasse og så en skarp engangskniv af
de smalle, så er du rigtigt godt igang.
Så du kan sagtens lave det selv, "malingen" med alfix er faktisk det som
tager længst tid, men et er jo også den som kan laves om flere gange :)

Dennis

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 14:14