Opendialog, som kan vise jpg-billeder
Fra : Torsten Tolstrup Nie~

Dato : 08-04-01 12:47

Hej

Jeg har forsøgt at bruge en openpicturedialog til at vise nogle jpg-filer...

Dette kan åbenbart ikke lade sig gøre, da den ikke kan vise jpg-filer - går
jeg ud fra...

Er der nogen, som kender til et component, som opfører sig på samme måde som
OpenPictureDialog, men som også kan vise jpg-filer????

MVH Torsten - ja, og på forhånd tak

Fra : Thomas Munk

Dato : 09-04-01 07:58

Du skal blot tilføje:

Uses
JPEG;

- i dit program. Så kan OpenPictureDialog også klare jpeg'er...

Fra : Torsten Tolstrup Nie~

Dato : 15-04-01 20:33

Mange tak for det!!!!!1

MVH Torsten