Antikvariske børnebøger
Fra : Jonas HS

Dato : 11-09-03 20:51

Hej gruppe,

Nogen der kender et godt sted at finde antikvariske børnebøger?
Jeg leder efter Mette Newths "Lille Skræk" fra 1975 - den er for længst ude
af tryk både på dansk og på originalsproget norsk. Husker den som god og vil
gerne finde den til min datter.

Mvh,
Jonas

Fra : Lars Marquart

Dato : 11-09-03 21:54

Hej Jonas

Har du søgt på nættet??? jeg ved godt, det lydder lidt tosset, men det
kan lade sig gøre...

Lars, søgte en bog, der også for længst er gået ud af handlen, i
forbindelse, med slægstforskning. Han fandt den brugt... man kan ikke se at
den har været brugt.
adrassen han fant den på kan han desværre ikke huske.
Men måske du er heldig

Fruen i huset

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-09-03 00:22

"Jonas HS" <jonas@autofire.dk> writes:

> [...]
> ude af tryk både på dansk og på originalsproget norsk. Husker den
> som god og vil gerne finde den til min datter.

Har du forsøgt antikvariat.net (og lignende)?

-j

--
Spiren er landet!
http://spiren.janus.dk

Fra : Jonas HS

Dato : 12-09-03 14:16

> Har du forsøgt antikvariat.net (og lignende)?

Ja, de steder jeg lige kendte. Intet spor af Skræk.

- J

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 12-09-03 18:34

Hvis du ikke nødvendigvis vil eje den, kan www.bibliotek.dk måske være en
mulighed. De har så vidt jeg husker også adgang til Statsbiblioteket og det
Kongelige Bibliotek, som har alle muuuulige bøger.

Sifs mor

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 14-09-03 00:51

On 11/09/03 21:51, in article 3f60d23a$0$207$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Jonas HS" wrote:

> [...]
> af tryk både på dansk og på originalsproget norsk. Husker den som god og vil

Hej Jonas.

jeg har været inde og søge I databasen for alle antikvarboghandlere I
Skandinavien, og fandt den desværre ikke
Jeg fandt tre andre bøger af samme forfatter, men de befinder sig i Oslo.

Mvh.

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Jonas HS

Dato : 14-09-03 09:27

Hej Charlotte,

Tak for forsøget.
Forfatteren selv fortæller at ikke engang hun ved hvor jeg evt. kan lede.

Mvh,
Jonas

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 14-09-03 11:04

On 14/09/03 10:26, in article
3f642656$0$54781$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Jonas HS" wrote:

> [...]
>
> Tak for forsøget.
> Forfatteren selv fortæller at ikke engang hun ved hvor jeg evt. kan lede.

Ja, så er det jo svært...

hvis du en gang leder efter en anden bog, er du velkommen til at spørge mig

(Jeg har et par tusinde bøger...i alle kategorier...)

Mvh.

Charlotte

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 15-09-03 21:08

Hej Charlotte

Charlotte D. Jensen <tullepost@paradis.dk> wrote:

> [...]
> Skandinavien, og fandt den desværre ikke
> Jeg fandt tre andre bøger af samme forfatter, men de befinder sig i Oslo.

Det burde du nu ikke bekymre dig - Jeg har da bestil bøger både i
Sverige og Finland over antikvariat.net og det virkede fint.

/Sebastian

> Mvh.
>

> Charlotte

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 16-09-03 21:22

On 15/09/03 22:08, in article 1g1cl4v.1shdk98olfnk0N@[192.168.1.129],
"Sebastian Adorján Dyhr" wrote:

> Hej Charlotte

> Det burde du nu ikke bekymre dig - Jeg har da bestil bøger både i
> Sverige og Finland over antikvariat.net og det virkede fint.

ja, men det var en bestemt bog manden søgte, og den fandtes ikke....

Charlotte