Forsikring af UV-Photoudstyr på rejse ?
Fra : Kenneth Bang

Dato : 11-09-03 16:06

Nogen der kender til en sådan forsikring hos et dansk forsikringsselskab.

Vil være surt på en 2 månederstur, at man mister digitalkameraet på første
dyk pga. et hår man har overset.

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : Niels Hansen

Dato : 13-09-03 16:38

"Kenneth Bang" <kennethbang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vil være surt på en 2 månederstur, at man mister digitalkameraet på første

Jeg tvivler på at du kan forsikre dig mod et oversvømmet kamera og hvis du
kan - ja så tvivler jeg på at det kan betale sig. Undgå de hår !!!!
Mvh Niels

Fra : Peter Kjær

Dato : 14-09-03 08:48

> Jeg tvivler på at du kan forsikre dig mod et oversvømmet kamera og hvis du
> kan - ja så tvivler jeg på at det kan betale sig. Undgå de hår !!!!

Hej Niels,

Jeg mener bl.a. at DAN har en flodd insurence, men du har sikkert ret i at
prisen for en sådan forsikring er høj.

--
Ses,
Peter

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 14-09-03 14:18

Ja hvis det nu skulle ske at der kom vand i dit kamera så sør for at det
bliver "væk" i lufthavnen så dækker din indbo :)))

K.L.Rasmussen

Fra : Martin Andersen

Dato : 14-09-03 21:03

Ja så er det ikke til at forstå at forsikringer er dyre!!

Mvh Martin