Word2000 numberformat ?
Fra : BoogieGirl

Dato : 11-09-03 13:15

Goddag her

Har en lille tabel med tal hvor summen skal sammenregnes automatisk.

F.eks

100
100
----
200

Hvorledes får jeg automatisk nummerformatet "#.##0,00" på de celler over
sumfeltet hvor jeg har {=SUM(ABOVE) \#"#.##0,00"} ?

Jeg har anvendt decimaltabulator til hele kolonnen, men er der en bedre
måde at få stillet tallene op på, så komma danner en lodret linie ?

Jeg kan have automatisk ,00 når der skrives 100 i cellen (100,00)

Jeg er meget inde i Excel, men hvorledes gør her i Word ?