At lære noget
Fra : Thomas Loecke

Dato : 08-04-01 11:49

Jeg har søgt rundt for at finde nogen VB kurser der er til at betale for os
almindelig mennesker, men de fleste steder snakker man om flere tusinde
kroner for et par dage/aftener - det har jeg bare ikke råd til.

Jeg tænkte derfor om nogen herinde havde kendskab til eventuelle online
kurser i VB? I ved, den slags hvor en eller anden lærer sender emails med
opgaver, forklaringer osv. Man skal så løse de problemstillinger den flinke
M/K har lavet til lejligheden, sende dem tilbage og blot vente på kritikken!

Jeg har engang deltaget i et ASP kursus på den måde, og det var jeg vældig
glad for.

Håber der er nogen der har et link til lige præcis den slags.

Med venlig hilsen
Thomas Løcke

Fra : Jens Andersen

Dato : 08-04-01 14:09

Jeg synes det kunne være fedt med en vb club hvor man kan mødes, diskutere
VB og bytte Class/DLL/OCX filer

Er der i forvejen sådan en club i nærheden af København ???

Mvh
Jens fra Ballerup
til@infojens.dk

Fra : Thomas Loecke

Dato : 08-04-01 15:21

Hej Jens

Hehe, Class/DLL/OCX???

Russisk for mig lige pt., men ellers er jeg totalt med på din idé. Alene af
rent egoistiske årsager, da jeg gerne vil "nasse" på dem der ved mere end
mig (hvilket vel er 99% af alle dem her på denne NG!)..

Thomas

ps. jeg har købt enorme mængder bøger, men det er altså svært at løse alle
problemer, når man ingen "sparringspartner" har... Syntes jeg. Måske er jeg
bare dummere end gennemsnittet? hmmmm

Jens Andersen <infojens@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9apnsv$jgm$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Thomas Jari

Dato : 09-04-01 17:04

> Håber der er nogen der har et link til lige præcis den slags.

www.netskole.dk

Thomas Jari