Automatisk valg af afsender.
Fra : Mikkel

Dato : 11-09-03 07:27

Jeg er skiftet fra OE til Outlook2002 og mangler i den forbindelse en
funktion.

Jeg har flere forskellige emailadresser, og vil gerne have det sat op
således at modtager jeg en mail til xxx@xxx.xx og trykker på reply vælger
den også xxx@xxx.xx som afsender og ligeledes med yyy@yyy.yy og ikke bare
den der står som default.

Kan dette lade sig gøre

Mikkel

Fra : pre

Dato : 11-09-03 07:45

Det er standard.
pre

Fra : Mikkel

Dato : 11-09-03 12:45

Ikke i min Outlook 2002. Det er jo derfor jeg skriver.

Mikkel

Fra : pre

Dato : 11-09-03 14:25

Using a specific Account to send a Message

Normally, Outlook sends replies using the same account with which you
received the original message. On new messages, forwards, and replies, you
can use which account to use for sending. From Outlook´s message editor use
the drop-down Accounts button on the standard toolbar (just to the right of
the Send button) to select a different account.

Måske du har brug for en mere begavet Outlook.

Fra : Mikkel

Dato : 11-09-03 16:36

Tak for det ret uduelige svar.

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 16:58

Mikkel skrev i <news:bjq4oc$rsq$1@news.cybercity.dk>:

> Tak for det ret uduelige svar.

Hvis du øver dig lidt mere i citatteknik kan det være der er
en der gider svare dig i dk.edb.internet.softeware.mail+news

Jane

Fra : Mikkel

Dato : 11-09-03 18:06

> Hvis du øver dig lidt mere i citatteknik kan det være der er
> en der gider svare dig i dk.edb.internet.softeware.mail+news

My bad :)

Mikkrl

Fra : pre

Dato : 11-09-03 17:01

Måske jeg skal oversætte for dig?

Fra : Mikkel

Dato : 11-09-03 18:10

Det er jo en dansk nyhedsgruppe.... ;)

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 11-09-03 19:08

Den Thu, 11 Sep 2003 19:09:51 +0200, "Mikkel" <mikkel@ikkespamme.dk>
skrev:

>Det er jo en dansk nyhedsgruppe.... ;)
>
>Mikkel

SNIP 55 liniers citat.

Du kan stadig ikke det der med at citere korrekt?

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?