triviallitteratur for viderekommende :-)
Fra : mx

Dato : 10-09-03 22:42

dk.snak.seksualitet er vel rette forum.. eller
er det, når man ser 1 uges skriblerier fra Mr. Thomas
samlet i et dokument. Mig minder det mest om en
anden kendt skribent eller to.
"Citat": "har i e n g a n g hørt noget lignende" ?

---------02092003----------

Er faldet over dette smukke maleri af den svenske popkunstner John-E
Franzen:

For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
igen.

Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.

Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
humør, når jeg hører ABBA.

Hvis man vil se et smukt eksempel på den dejlige, danske blonde
skønhed, så er der et link her til en af slagsen:

Selv om jeg kommer fra en by med stolte søfartstraditioner, så har jeg
aldrig rigtig fået smag for det at sejle i lystbåd.

Det betyder så også, at jeg ikke rigtig ved hvordan sexlivet udfoldes
på sådan et skib. Har I ikke nogle gode historier fra de vilde vover.

Jeg kan huske engang hvor vi havde besøg i havnen af et af vore større
skoleskibe. De unge mennesker vrimlede jo rundt i byen, men jeg lagde
mest mærke til to pigematroser, der gik rundt i byen med hinanden i
hånden. Det synes jeg var sødt.

Læste om Sygt Magasin i EB i lørdags.

Hvordan skaffer man et eksemplar af det nummer af Penthouse, hvor de
falske nøgenbilleder af Anna Kournikova var trykt, og som vist nok nu
har været medvirkende til at bladet er gået konkurs.

Så vidt jeg ved, så kom bladet med Kournikova slet ikke på gaden,
fordi hendes advokater forhindrede det, men nogle eksemplarer når det
vel altid at komme i omløb i en sådan situation.

Det er sjovt som mange piger bliver sure, hvis man siger noget
positivt om deres veninder, eller endnu værre, søstre. For eksempel
havde jeg engang en kæreste, der havde en veninde, der altid gik rundt
i nogle stramme joggingbukser, som fremhævede hendes lækre mås.

Det lagde min kæreste selvfølgelig mærke til, og det blev straks
kommenteret. Jeg synes jo det er ganske uskyldigt. Ser man en lækker
røv, så kigger man på den.

En anden kæreste sagde, at hvis jeg gik i seng med hendes veninde, så
var det straks slut med os. Det er selvfølgelig også noget andet, så
det er jeg helt med på.

Julie fra Blå Øjne (hun er vist Blå Øjne) siger ifølge dette link i
BT: ...... at hun også er til pigesex.

Det er meget frisk gjort, synes jeg. Man hører jo tit rygter om
kongelige skuespillere, tv-værter, popsangere og andre der tit er i
bladene, at de skulle være bøsser eller lesbiske eller bare midt i
mellem. Men der er ikke ret mange af dem, der står frem med det.

Som et apropos til gårsdagens Station 2 Special, er der her et link
til en artikel fra Information om gruppevoldtægter og andet syndigt i
canadisk ishockey:.... Ret rystende, må jeg nok sige.

Jeg læste engang en dansk krimi, hvor en luder havde fået sat ringe i
skamlæberne, så de kunne låses sammen med en hængelås.

Jeg kan ikke huske titlen.

Kan nogen hjælpe?

Er det der livesex på en københavnsk lokal-tv-station lige så plat som
det lyder?

Det er noget med at man skal ringe ind og få pigen til at onanere på
en bestemt måde.

Helt ærligt.

Er der mon nogensinde blevet optaget en pornofilm i en McDonalds-biks?

Jeg tvivler selv meget på det, men jeg kunne sgu godt tænke mig at se
en sådan film. Pigerne kunne få milkshake hældt ud over brysterne, og
mændene kunne gemme pikken i en burgerbolle.

Jeg tænder sgu allerede lidt på det.

Aldersforskel har været livligt diskuteret i denne gruppe i den sidste
uges tid. Der er et andet slags forhold, der minder lidt om dette,
nemlig når lærere og elever går i seng sammen.

Jeg ved ikke hvor udbredt det er nu, men da jeg gik i gymnasiet for en
snes år siden, var der adskillige eksempler på dette. Det kunne såmænd
både være eleven som læreren, der var igangsætteren, og det kunne både
være festknald og længere forhold.

Men det er selvfølgeligt problematisk, for læreren har jo en slags
magt over eleven, i og med, at han kan give eleven karakter, alt efter
hvor meget eleven går med på.

Det kender jeg i hvert fald også eksempler på. Bl. a. lovede en
dansklærer, der senere blev en halvkendt mediepersonlighed en pige
højere karakterer, hvis hun ville bolle med ham.

Et andet sjovt eksempel var en røvsyg kemilærer, som simpelthen
scorede gymnasiets flotteste skår. Det var der mange, der undrede sig
over. Men som pige ville jeg heller ikke være helt tryg ved den slags
forhold, for hvis en lærer en gang er blevet forelsket i en elev, så
kan de jo også ske igen.

For nogle år siden var jeg på ferie på Mallorca. Blandt de andre
danske gæster var en jysk familie med en datter på 16-17 år og en
bror, der var et par år ældre. Desuden var pigens kæreste med på
ferien.

Broderen led af en handicap, så han talte lidt snøvlende, og lavede
nogle spastiske bevægelser engang imellem, men ellers var han så vidt
jeg kunne bedømme, helt normal.

Når pigen, broderen og kæresten legede i poolen, kunne man ikke undgå
at bemærke, at pigen var meget kærlig over for sin bror og omvendt.
Deres hænder var overalt på hinandens kroppe, og det så ikke ud til at
genere pigens kæreste.

Jeg er overbevist om, at pigen og broderen gik i seng sammen, men jeg
kan selvfølgelig ikke bevise det.

Kender I eksempler på lignende tilfælde. Rent juridisk er det vel
forkert at gøre den slags, men jeg tror alligevel at det finder sted.

I en gammel episode af "Venner", fortale Ross, at han tændte på piger,
der havde sat håret op i rundstykke-frisuren ligesom prinsessen fra
"Star Wars", og i slutningen, så vi så, at Rachel havde sat håret op
på samme måde. Meget sødt, synes jeg.

Ross havde altså en fetish. Det tror jeg de fleste mennesker har. Jeg
tænder for eksempel enormt på piger i Adidas-tennisshorts og hvide
ankelsokker, og desuden alt tøj, der er lyserødt (kussefarvet).

Hørte engang en historie om et par, der var kørt galt i deres bil. Da
redningsfolkene kom frem, kunne de se, at mandens bukser var åbne, og
at hans penis manglede.

Kvinden var blevet kastet gennem forruden, og da man fandt hende og
åbnede hendes mund, så fandt man mandens penis, som hun simpelthen
havde bidt af.

Så husk, bland aldrig oralsex og bilkørsel.

Læste for nylig en bog om George Harrison. Han var vist en værre en.
Blandt andet skulle han have et naziflag hængende på væggen i sit
engelske slot, og med hensyn til sex, var han nærmest umættelig.

For eksempel skulle han have bollet Ringo Starrs kone, mens Ringo var
i byen, og senere, efter Beatles var blevet opløst, yndede han at få
slikket pik af luksusludere i Los Angeles og på Hawaii, mens han sad i
en lænestol og spillede ukulele.

Når man er rig kan man åbenbart tillade sig meget.

Flittige læsere af denne gruppe har måske bemærket, at jeg har en vis
svaghed for den danske pornostjerne Dina Jewel. Jeg vil derfor heller
ikke undlade at gøre opmærksom på, at hun kan ses på nogle pragtfulde
billeder på dagens Side6-galleri:..........

For de få, der ikke skulle kende Dina, kan jeg sige, at det er den
lyshårede skønhed, der sutter pik på Porno-Lasse, på de sidste fem
billeder. De øverste billeder er med en anden model.

I har sikkert læst historien om babse-hypnosen på Ekstra Bladet, men
ellers sender jeg lige et link her:

Det er virkelig hypnotiserende, og fascinerende som dronningen siger.

Søgte på ordet Sharon Stone på amazon.com og fandt blandt andet denne

Jeg tror dog ikke, at det er den sexede skuespiller Sharon Stone, der
er forfatteren til bogen.

....og lade nu være med at beskylde mig for spild
af båndbredde...ik?!

Med fornøjelig hilsen
Robert www.sexmate.dk