Problemer med frames...
Fra : Jesper Puge

Dato : 10-09-03 19:31

Jeg har lavet en admin side og har problemer med at logge ud. Jeg
har lavet en function der gør det og har lagt den i en asp-fil
men når jeg kalder den fra menuen (jeg bruger frames) logger den
fint ud men redirecter kun til den ønskede side ude i menuen. Det
jeg gerne vil vide er om der er em måde at hoppe ud af framesne.

Håber i kan hjælpe mig.

Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 10-09-03 19:44

"Jesper Puge" skrev

måske du kan bruge det her http://asp-faq.dk/article/?id=59

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Jesper Puge

Dato : 11-09-03 13:26

Nej det var ikke helt det jeg ville...
Jeg ville have framesne slettet så jeg kun ser den side man logger ind
på.

Fra : Frontier

Dato : 11-09-03 22:56

Hejsa :)

On Wed, 10 Sep 2003 18:31:06 +0000 (UTC), Jesper Puge <pugi@ping.dk>
wrote:

> [...]
>fint ud men redirecter kun til den ønskede side ude i menuen. Det
>jeg gerne vil vide er om der er em måde at hoppe ud af framesne.

Ikke noget problem - anvend Javascript. Hvis din indholds-frame f.eks.
hedder "indhold", skriver du bare dette i din menu.asp

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
parent.frames['indhold'].location.href='logget_ud.htm';
</SCRIPT>

Når menu.asp bliver indlæst, vil den sørge for at din indholdsframe
bliver udskiftet med den side som du nu ønsker at brugeren skal se.

Mvh:
Klaus Jakobsen