Standfod til 15 liter
Fra : Henrik

Dato : 10-09-03 13:11

Hej
Har anskaffet et par 15 liters flasker, som der har siddet flaskenet
på.
Standfødderne på flaskerne har åbenbart udvidet sig så meget, at de
falder af flaskerne når der ikke er net på.
Nogen der har et forslag til hvordan man kan "krympe" fødderne/få dem
til at sidde fast?
Mvh
Henrik

Fra : Claus Larsen

Dato : 10-09-03 15:23

Hej Henrik
Du kan give flaskerne et par omgange med gaffa tape der hvor standfoden skal
sidde
Hilsen Claus

Fra : Henrik.M

Dato : 10-09-03 15:41

du kan varme foden med en varme blæser på siderne, så trækker den sig
sammen.
Husk nu ikke for meget varme .

Mvh Henrik.M

Fra : Henrik

Dato : 10-09-03 20:30

Takker for rådene, tror jeg vil prøve den med varmeblæseren. Havde
ellers overvejet at smide dem i microen i et par minutter.

Mvh
Henrik

Fra : Poul Andersen

Dato : 11-09-03 08:37

Du kunne prøve med rustfri spændebånd i meter mål.det har jeg brugt i mange
år.

Poul

Fra : Henrik

Dato : 11-09-03 14:26

Spændebånd er jeg ikke så hooked på, spændeanordningen på dem kan jo
hænge fast i alting, eller rive hul dragten/vingen eller flænse
pontonerne på gummibåden, når de skal hives ombord....
Så snart jeg får fat i en varmeblæser, skal jeg give en
tilbagemelding.
Mvh
Henrik

Fra : TJOR

Dato : 13-09-03 18:26

Undskyld jeg blander mig.......
Hvorfor ikke bare købe en ny fod, den koster under en hund.

Tjor