Symantec uptate
Fra : :o\)

Dato : 10-09-03 11:34

Hjæææælp !!!
når jeg forsøger at uptaterer mine Symantec programmer (anti-virus, Ghost,
Norton Firewall) får jeg følgende fejl:
Symantec Common Client Uptates, the update was not completed ???
Det er nu 3. dag jeg forsøger.
Hvad kan jeg gøre ?
Har førsøgt at afinstallere, men hjælper ikke.

Venlig hilsen

Fra : Alex Holst

Dato : 10-09-03 11:39

":o\)" <botterne@hotmail.com> wrote:
> Hjæææælp !!!
> når jeg forsøger at uptaterer mine Symantec programmer (anti-virus, Ghost,
> Norton Firewall) får jeg følgende fejl:
> Symantec Common Client Uptates, the update was not completed ???

Det er nok bedst at du spørger i dk.edb.sikkerhed.virus næste gang. Vi
har ikke forstand på den slags produkter herinde. Google ved derimod en
helt masse.

http://www.google.com/search?q=symantec+update+not+completed

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 18:47

Alex Holst skrev:

> Det er nok bedst at du spørger i dk.edb.sikkerhed.virus næste gang. Vi
> har ikke forstand på den slags produkter herinde. Google ved derimod
> en helt masse.

*Norton Firewall* er den ikke anerkendt her i
gruppen, så må du meget undskylde :-?

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Michael U. Hove

Dato : 11-09-03 20:24

Gevaldi wrote:

> *Norton Firewall* er den ikke anerkendt her i
> gruppen, så må du meget undskylde :-?

Jeg tror at svaret var en mere diplomatisk måde at sige RTFM på...

mvh
/michael

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 11-09-03 22:52

"" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> når jeg forsøger at uptaterer mine Symantec programmer (anti-virus, Ghost,
> Norton Firewall) får jeg følgende fejl:
> Symantec Common Client Uptates, the update was not completed ???

Måske en af de her?

http://www.google.dk/search?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22the+update+was+not+completed%22+symantec+liveupdate&sa=N&tab=gw

/Brian