[mssql] paging i stored procedure?
Fra : Thomas D

Dato : 10-09-03 09:08

Hej,

Er det ikke muligt at lave paging i stored procedures?

Jeg har en stored procedure som ser nogenlunde således ud:
--
CREATE PROCEDURE [DBO].[proc_navn]
(

set nocount off

exec('SELECT DISTINCT TOP '+@top+' mintabel.orgid, count(orgid) AS antal,
FROM contenthistory

GROUP BY
mintabel.orgid ORDER BY antal DESC ;
')
GO
--

Den stored procedure returnerer en masse rows.
Jeg har prøvet at lave paging med et recordset i ASP, men det virker ikke

Hvordan laver man paging med stored procedure?

Jeg ville naturligvis gerne have det sådan at jeg kunne lave det direkte i
den stored procedure.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-09-03 10:10

"Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in message

> Er det ikke muligt at lave paging i stored procedures?

Du kan kikke lidt her
http://www.aspfaqs.com/webtech/062899-1.shtml
Jeg har selv implementeret ideen med success,

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Lars Linde

Dato : 11-09-03 09:17

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote in message

> "Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in message

> Du kan kikke lidt her
> http://www.aspfaqs.com/webtech/062899-1.shtml
> Jeg har selv implementeret ideen med success,
>
> mvh/Peter Lykkegaard

Rigtig god artikel.
Tusind tak for linket

--
Lars Linde

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-09-03 09:29

"Lars Linde" <someone@somewhere.com> wrote in a message

> Rigtig god artikel.

Jeg vil sige at 4guysfromrolla er et superb site, hvis man leger med ASP
eller VB
Men lidt svær at finde rundt i

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Lars Linde

Dato : 12-09-03 08:30

> "Lars Linde" <someone@somewhere.com> wrote in a message

> Jeg vil sige at 4guysfromrolla er et superb site, hvis man leger med ASP
> [...]

Jepper. Jeg kender godt 4guysfromrolla, men som du siger,
den er svær at finde rundt i.

--
Lars Linde