God intro-side på nettet.
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 16:09

Nogen som kender en god intro-side til netværk på nettet (helst på dansk)

Er blevet IT-ansvarlig på en privat-skole, men jeg har ikke haft særlig
meget med netværk (Windows 2000 server) at gøre - alt sådan noget med
logon-scribts, scopes i dhcp og domains for at nævne et par eksempler, er
mig ikke 100% familiært.

Hvis nogen kender gode sider, er jeg meget interesseret. Har lige reserveret
diverse bøger på bibliotektet - men er god site ku' være fedt...

/John

Fra : Towli

Dato : 09-09-03 16:46

Til opslag er de bedste jeg kender www.net-faq.dk og www.whatis.com

ellers søg efter f.eks. "networking tutorials" eller "tcp ip tutorials" på
google....

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 20:16

Jeg søger nok mere i guide-siderne - men må, som du siger, søge videre ex.
på google.

/John

Fra : TSO

Dato : 09-09-03 20:48

> [...]
reserveret
> diverse bøger på bibliotektet - men er god site ku' være fedt...

Hej
Prøv:

www.technet.com
http://www.ntfaq.com/
http://www.labmice.net/

Venlig hilsen og go' fornøjelse
--
TSO
tsolsen@tdcadsl(dot)dk

Fra : Jesper Andersen

Dato : 16-09-03 08:52

Prøv denne side, den er helt vild god synes jeg.
http://webguider.dk

Mvh
Jesper Andersen