Tele 2 adsl igen
Fra : Kenny Jakobsen

Dato : 09-09-03 15:46

Hej Gruppe

Jeg skulle være konveteret fra TDC til Tele2, men jeg har bestilt 2
dynamiske IP adresser men kan ikke få det til at fungere når jeg sætter
kablet i hubben....

Er der nogen som har samme problem???

Kenneth

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-03 15:53

"Kenny Jakobsen" <k.jakobsen@rudekuvert.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg skulle være konveteret fra TDC til Tele2, men jeg har bestilt 2
> dynamiske IP adresser men kan ikke få det til at fungere når jeg sætter

Nej, jeg har et andet problem....

Men det ser da ud til at din forbindelse virker, da du sender fra en tele2
linie.... Du skal bruge et krydsset kabel fra modem til hub. Ellers hvis din
hup har en "uplin" port, skal du bruge denne.. kig efter om lampen lyser.

Fra : Kenny Jakobsen

Dato : 09-09-03 16:13

> [...]
din
> hup har en "uplin" port, skal du bruge denne.. kig efter om lampen lyser.

jamen jeg har en knap på siden af hubben hvor der står 8= / 8x, og når jeg
sætter kablet i lyser porten ikke??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-09-03 16:39

> jamen jeg har en knap på siden af hubben hvor der står 8= / 8x, og når
jeg
> sætter kablet i lyser porten ikke??

Jamen, så flyt knappen så lampen lyser

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-09-03 22:28

On Tue, 9 Sep 2003 16:46:19 +0200, "Kenny Jakobsen"
<k.jakobsen@rudekuvert.dk> wrote:

> Jeg skulle være konveteret fra TDC til Tele2

Hvad er der galt med dk.edb.internet.udbydere.xdsl?

Se http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.netvaerk der siger:
"Emner vedrørende Internet generelt, altså spørgsmål, der ikke er
centreret om de netværkstekniske sider af Nettet, henvises til
dk.edb.internet.*"

Og her er der helt oplagt ikke tale om et netværksteknisk emne,
men et spørgsmål om leveringsterminer fra en specifik udbyder.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/