Spørgsmål om aktier - jeg håber, det er he~
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 06:33

Jeg følger med lidt med i det hjemlige aktiemarked, men i går slog det mig;
hvad er kfx-indexet egenligt et udtryk for? Jeg mener, hvor får man de
200-og-en-slat fra indexet står i? Sidder og blir helt pinligt berørt..
håber der er nogen, der kan hjælpe!

AS

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 21:39

"Anders Svendsen" <AS> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad er kfx-indexet egenligt et udtryk for? Jeg mener, hvor får man de
> 200-og-en-slat fra indexet står i? Sidder og blir helt pinligt

Prøv at kigge lidt rundt på Københavns Fondsbørs website:
http://www.cse.dk

Her er lidt info:
http://www.cse.dk/kf/kf_aktie_kursliste?menu2show=1.1.1.

Hr. Bjørn