Replica af Access db.
Fra : Henrik Absalon

Dato : 08-04-01 06:22

Hejsa
Jeg har en db der ligger på en server. Den bliver brugt til produktions
opfølgning. Jeg har så lavet et program til analyse af produktions data. Når
jeg starter dette program. Går programmet til produktions opfølgning, helt
ned i hastighed, så det næsten er umuligt at taste data ind. Ville det være
en løsning at replica db"en over på den computer der bruger programmet ?

Er der nogle der har noget erfaring med at Replica en Access db ?

Hvad er fordelende og ulemperne ?

Hvor kan jeg finde noget info ?

Henrik

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-04-01 08:56

"Henrik Absalon" <absalon@it.dk> wrote in message
> [...]
være
> en løsning at replica db"en over på den computer der bruger programmet ?

Ja. Men det tager jo også tid, så det afhænger meget af databasens
størrelse.

Det, jeg ville overveje, var at køre SQL-server i stedet. Her er kapaciteten
noget større.