Findes finner ?
Fra : Søren Arnvig

Dato : 08-09-03 20:26

Mine nu 10 år gamle nemrod gummifinner
som jeg brugte i svømmehallen er afgået ved døden. (suk)

Jeg har ledt på nettet, men synes ikke at kunne finde rene
gummifinner, kun moderne plastic/glasfiber/karbon/silikone finner.

Findes de overhovedet mere ?

Søren Arnvig

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 08-09-03 20:51

Søren Arnvig skrev i Message-ID:
<3f5cd803$0$97257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Findes de overhovedet mere ?

Sorry to blow my own trumpet, men du _kunne_ jo se på første lænke
herunder.

Turtlefins* på lager.

Jetfins venter vi på fra Scubapro på 3 måned men de skulle komme on 14
dage.

* Til større støvler.

Begge er 100% i gummi - og når du nu kigger forbi kan du også tjekke de
"køb et par og tænk aldrig på finnerstropper mere"-finnestropper ud vi
har!

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Søren

Dato : 09-09-03 10:46

Hej Søren

Der findes stadig en god 100% gummifinne. Den er bare svinedyr (995 DKK).
Technisub laver denne helfodsfinner og kalder den Ala. Overfladegummien (den
blanke overflade) på alafinnen har det dog med at flosse lidt, men det er
uden betydning for finnens funktion og holdbarhed. Finnen kan købes hos
UV-Sport på www.uvs.dk , og ja det er mig der er indehaver af butikken.

Finnen er meget brugt inden for uv-rugby og uv-hockey da den giver et meget
stort moment.

M.v.h. Søren Neubert

Fra : Søren Arnvig

Dato : 09-09-03 21:15

"Søren" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> UV-Sport på www.uvs.dk , og ja det er mig der er indehaver af butikken.
>
> Finnen er meget brugt inden for uv-rugby og uv-hockey da den giver et

Hej Søren

Til den pris må de f'nme være gode.
Hvad med at jeg får et sæt, tester dem live og skriver en
artikel til Sportsdykkeren om hvor fede de er ?

Søren Arnvig

Fra : Bock

Dato : 09-09-03 21:36

Hej Søren

Prøv Baur (DK Diver) i Roskilde. Der har jeg lige købt nemrod gummi finer
til min datter.

mvh Lars

Fra : Søren

Dato : 09-09-03 22:35

Hej Søren

Der er faktisk lavet en stor test af finner, hvor ala finnen fik en rigtig
god anmeldelse. Jeg skal prøve om jeg ikke kan finde den frem fra gemmerne.

Fra : Søren

Dato : 09-09-03 22:42

> Til den pris må de f'nme være gode.
> Hvad med at jeg får et sæt, tester dem live og skriver en
> artikel til Sportsdykkeren om hvor fede de er ?

Hej Søren

Så fandt jeg linket til testen. Den er ikke rigtig fyldesgørende, men ellers
en meget omfattende test

http://www.divernet.com/gear/fins999/fins999.htm

M.v.h. Søren Neubert