Billig ny styrthjelm?
Fra : Steen F.

Dato : 08-09-03 23:21

Hej

Jeg skal bruge en ekstra styrthjem til en knallert30. Den skal være ny men
meget billig. Hvor finder jeg sådan én henne? Hos T.Hansen eller andre tip?

Hilsen Steen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-09-03 13:57

Steen F. wrote:
> Jeg skal bruge en ekstra styrthjem til en knallert30. Den skal være ny men
> meget billig. Hvor finder jeg sådan én henne? Hos T.Hansen eller andre tip?

Så længe den kun kører 30 er det sikkert fint fint med en fra T.
Hansen ... ved ikke om der er nogle billigere .. :)

Loppemarked?

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Anders Jensen

Dato : 09-09-03 14:07

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal bruge en ekstra styrthjem til en knallert30. Den skal være ny men
> meget billig. Hvor finder jeg sådan én henne? Hos T.Hansen eller andre

Køb en hjelm der tilsvarer prisen på det hoved du putter i den. Dermed sagt
at en hjelm altså godt kan blive FOR billig.

MVH Anders

Fra : Brian Søgård Jensen

Dato : 09-09-03 19:54

"Anders Jensen" <lillejensenhund@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
sagt
> at en hjelm altså godt kan blive FOR billig.

Det vil jeg absolut ikke give jer ret i..
ALLE hjelme solgt i Danmark skal være godkendt til motorcykel og det er
T.Hansen's selvfølgelig også!
Det der gør forskellen er kvaliteten af beklædning, samt kvaliteten af andre
ikke-sikkerhedsmæssige dele..

Venlig Hilsen
- Brian Søgård Jensen

Fra : Steen F.

Dato : 09-09-03 23:46

Anders Jensen wrote:
> Køb en hjelm der tilsvarer prisen på det hoved du putter i den.
> Dermed sagt at en hjelm altså godt kan blive FOR billig.

Hej.
Den fra T.Hansen til 399,- (på tilbud) ser faktisk okay ud. Det er en
fullface og med alle sikkerhedsmærkerne (også godkendt til mc). Den skal
bruges ca. 1 gang hver anden uge til en knallert30, derfor vil jeg ikke ofre
alverden.
Jeg så også et tilbud på en Bieffe til 398,- på tilbud.

Hilsen Steen