Voldtægt eller ej?
Fra : Anita

Dato : 08-09-03 23:12

Til de af jer, der så station 2 i aften (mandag) vil jeg spørge: Voldtægt
eller ej?

Selv vil jeg sige ja, men synes samtidig at pigen kunne have gjort mange
ting for, at undgå den situation hun havnede i.

Hvad mener I?

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-09-03 23:22

Anita wrote:
> Til de af jer, der så station 2 i aften (mandag) vil jeg spørge:
> Voldtægt eller ej?

så det.... ganske enkelt grotesk.... ikke mindst ham fyren der påstod hun
løj og sådan.......
en ting der sprang mig i hovedet..... han indrømmer at han gik kold ved 8
tiden om morgenen, og herefter fortæller hun så at ham yurek eller hvad han
nu hed kom på hendes brystkasse....... fyren der filmede påstår så at det
var HAM der kom på hendes brystkasse..... mine penge er på at hun fortæller
sandheden, for eftersom han gik kold, vidste han jo intet om de
efterfølgende hændelser og kan derfor godt bilde sig selv in at han er den
eneste derkom på brystet af hende.....

> Selv vil jeg sige ja, men synes samtidig at pigen kunne have gjort
> mange ting for, at undgå den situation hun havnede i.
>
> Hvad mener I?

jeg er med dig..... jeg kan så derimod godt forstå hvorfor nogen mener det
ikke er voldtægt, men ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk jeg ville
reagerer præcist som hun gjorde.......
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-09-03 23:32

Anita <anita@*slet*stofanet.dk> skrev:

Hej Anita

> [...]
>
> Selv vil jeg sige ja, men synes samtidig at pigen kunne have gjort
> mange ting for, at undgå den situation hun havnede i.

Det samme som dig.

Moralen er: Kvinder skal komme med en meget klar udmelding, der bliver
forstået. Det er måske ikke retfærdigt, men påstand mod påstand sager er
aldrig nemme.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Hanne :o\)

Dato : 09-09-03 09:12

Hejsa

> Til de af jer, der så station 2 i aften (mandag) vil jeg spørge: Voldtægt
> eller ej?

Jeg er faktisk i tvivl!
Jeg synes at det er svært at bedømme på de videobånd og det der gør mig i
tvivl er "scenerne" efter selve festen - der kan jeg godt undre mig lidt og
blive meget i tvivl. Samtidig skal det siges at jeg har tingene "tæt på",
fordi jeg selv en gang er blev voldtaget (ikke anmeldt).
Men jeg kan ikke blive enig med min tvivl - jeg ved dog at jeg synes at
politiet ikke gjorde nok!...hvad med den påstand hun kom med at det hele er
blevet værre efter videoen er blevet stoppet - hvad med den?? Hvorfor har de
ikke tjekket de fysiske mærker ham fyren skulle have fået osv osv....bare
fordi hun er stripper er det jo ligsom ikke lig med at hun siger "Hey - I er
velkommen til at voldtage mig" vel?? Og hvorfor sidder hun i et skab, da
hendes mormor kommer? Ja. jeg synes der er mange spørgsmål, der ikke blev
svaret på.

Så alt i alt synes jeg nok at politiet intet gjorde og at der er en chance
for at hun har ret!

Hilsen
Hanne

Fra : Anita

Dato : 09-09-03 14:14

"Hanne " <lysbarn@hotmail.com> skrev

> Jeg er faktisk i tvivl!

Det var jeg også først... for flere steder synes jeg man kan se at hun ikke
gøre vildt meget modstand. Men det kan jo så være stofferne der gør sit
indtog. Men også det med stofferne er forvirrende, da hun jo tilsyneladende
er klar nok i hovedet til at spille det psykologiske spil med ham fyren. Det
undrer mig også, at hun bliver ved med at fise rundt splitter nøgen...

Samtidig synes jeg, at der er flere klare tegn på overgreb. Han tager
kvælertag på hende og fikserer hende flere gange. Plus alle de gange på
båndet der refereres til voldtægt mv. Men det kan vel alt sammen henføres
til "spillet"?

> [...]
> blive meget i tvivl. Samtidig skal det siges at jeg har tingene "tæt på",
> fordi jeg selv en gang er blev voldtaget (ikke anmeldt).

Uha :-/ Ja så må det bringe grimme minder frem, at se det så direkte som i
går.

> [...]
> hendes mormor kommer? Ja. jeg synes der er mange spørgsmål, der ikke blev

Helt enig. Det var også hvad advokaterne sagde, at politiet havde sjusket.

> Så alt i alt synes jeg nok at politiet intet gjorde og at der er en chance
> for at hun har ret!

Ja, netop.

Venligst Anita

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 10-09-03 12:54

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre vildt meget modstand. Men det kan jo så være stofferne der gør sit
> indtog. Men også det med stofferne er forvirrende,

sagde de noget om hvilke stoffer det var?

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-03 14:05

Nikolai R. jensen wrote:
:: sagde de noget om hvilke stoffer det var?

Amfetamin.

M.v.h.

Fra : Søren

Dato : 10-09-03 15:34

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in

> Nikolai R. jensen wrote:
>:: sagde de noget om hvilke stoffer det var?
>
> Amfetamin.

Så skulle hun da, om noget, være endnu bedre rustet til at gøre modstand.

--
Venlig hilsen,
Søren (der ikke har set den udsendelse)

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 11-09-03 14:36

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Nikolai R. jensen wrote:
> :: sagde de noget om hvilke stoffer det var?
>
> Amfetamin.

ok hvis hun har været på speed passer det ikke at det er pga. dem hun ikke
gør modstand! har selv for nogen år siden tit leget med amfetamin... og på
det bliver man mere glad, kan drikke en del mere, er faktisk meget klar i
hovedet og har ikke brug for søvn før mange timer efter! men så er man
fandme oss træt! så det kan ikke på nogen måder være stoffernes skyld
hverken det ene eller andet!

mvh.

Nikolai R. jensen

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-03 11:20

In article <3f5cfe57$0$15622$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> [...]
>
> Selv vil jeg sige ja, men synes samtidig at pigen kunne have gjort mange
> ting for, at undgå den situation hun havnede i.

Jeg er tilbøjlig til at sige 'ej' - det virkede på mig noget
efterrationaliser når hun siger at hvis når hun sagde ting han kun kunne
opfatte som tilskyldese så var det psykologisk udvalgte sætninger der
viser hendes modstand - huh? Men samtidig syntes jeg ikke politiet gjorde
deres arbejde godt nok, og love eller ej, at båndet blev offentligjort er
forkert.

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 13:33

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message news:<3f5cfe57$0$15622$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Selv vil jeg sige ja, men synes samtidig at pigen kunne have gjort mange
> ting for, at undgå den situation hun havnede i.

Jeg sad med en underlig fornemmelse i munden efter udsendelsen. På en
eller anden måde kunne man godt få fornemmelsen af, at det simpelthen
bare er et mediestunt, men omvendt virkede nogle af de medvirkende
fyre temmelig hjernedøde.

Specielt ham, der hele tiden omtalte pigen som en "white trash"-luder.

Stakkels den pige, der engang bliver gift med ham.

VH

Thomas