skift af windowmanager i RedHat 9
Fra : Martin Schultz

Dato : 08-09-03 15:02

Hejsa

Jeg har installeret windowmaker på min RH9 maskine da jeg egentligt
fortrækker den frem for Gnome eller KDE.

Nu er mit problem bare at jeg ikke kan få lov at vælge den når systemet
starter op så mit spørgsmål er hvordan jeg putter windowmaker ind i den
opstarts menu der er i RedHat?

Martin

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-09-03 22:53

Martin Schultz wrote:

> [...]
>
> Nu er mit problem bare at jeg ikke kan få lov at vælge den når systemet
> starter op så mit spørgsmål er hvordan jeg putter windowmaker ind i den

Har du prøvet switchdesk ?

Martin.

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-09-03 10:51

Martin Andersen <martin@al-data.dk> writes:

> Har du prøvet switchdesk ?

Ja der kan jeg godt vælge window maker men det er ikke det jeg egentlig vil.
Jeg vil gerne have placeret windowmaker som en valg mulighed (ikke default)
i den menu over window managers der er ved login i RedHat 9.

Martin

Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 08-09-03 20:30

Martin Schultz skrev:

> Nu er mit problem bare at jeg ikke kan få lov at vælge den når systemet
> starter op så mit spørgsmål er hvordan jeg putter windowmaker ind i den
> opstarts menu der er i RedHat?

Det mener jeg der står et sted i »Linux - Friheden til at vælge grafisk
brugergrænseflade«. Jeg tror det står sidst i kapitlet »Generelt om
håndtering af window-managere«.

Jacob
--
Wie "Tippfehler !?" Mein Modem hat doch Fehlerkorrektur...