Sygt Magasin
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 12:22

Læste om Sygt Magasin i EB i lørdags.

Her er linket:

Det er godt nok en morbid form for humor, de århusianere dyrker.

VH

Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-09-03 12:49

On 8 Sep 2003 04:21:55 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Læste om Sygt Magasin i EB i lørdags.
>
>Her er linket:
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=217590
>
>Det er godt nok en morbid form for humor, de århusianere dyrker.

folk fra Århus - de styre bare ... der er ikke så meget snak eller det
er der men der er handling bag beretninger og begivenheder !!!
--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-09-03 17:11

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> folk fra Århus - de styre bare ... der er ikke så meget snak eller det
> er der men der er handling bag beretninger og begivenheder !!!

Du må sgu´ da have spist søm. Artiklen beviser jo netop at århusianere
/IKKE/ fatter en skid og /IKKE/ er i stand til at kende forskel på fantasi
og virkelighed... Og de der voldtægter, dem tænder du på? Du sætter jo ikke
engang smiley´s eller noget bagefter det du skriver, så du mener vel det du
skriver.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Lars P Friberg

Dato : 09-09-03 11:28

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> engang smiley´s eller noget bagefter det du skriver, så du mener vel det du

Så så, rolig nu
Nu har læst med i gruppen her i et års tid, og da også bidraget lidt ind
i mellem. Jeg er ganske sikker på at Bo aldrig kunne drømme om at gå ind
for voldtægt. Som han selv skriver senere så er der forskel på fiktion
og virkelighed. Begå nu da ikke den fejl at opfatte manden som ufølsom.
Han har et til tider barskt sprog, men rummer da en stor omsorg for
andre. Skulle nogen være i tvivl, så læs noten til hans X grundigt. Det
viser sguda ikke en afstumpet person, men derimod et menneske, der tager
andre mennesker alvorligt og reflekterer over tingene.
Ja undskyld Bo, du kan givetvis svare for dig selv. Syns bar det er
træls når en eller anden tråd ryger helt af sporet på grund af sådan
noget pjat.

LP

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-03 12:19

In article <1993be81bf1c5beedc49f9317b3cb4c5.125350@mygate.mailgate.org>,
djf@e-mail.dk says...
> skulle nogen være i tvivl, så læs noten til hans X grundigt.

Hvor var det lige den var?

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 08-09-03 18:48

> folk fra Århus - de styre bare ... der er ikke så meget snak eller det
> er der men der er handling bag beretninger og begivenheder !!!

Jeg håber da at det er dybt ironisk det du skriver. Det er efter min mening
den klammeste side jeg nogensinde har set på nettet og jeg har set en del.

Han forherliger vold og dødsporno samtidig med at han fortæller at han selv
har udforsket dødspornografiens *forunderlige* verden!!?

Ja jeg er sq rystet

/Kasper K

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 00:47

On Mon, 8 Sep 2003 19:48:11 +0200, "Kasper Katzmann"
<kasper@fjerndettekatzmann.dk> wrote:

>Jeg håber da at det er dybt ironisk det du skriver. Det er efter min mening
>den klammeste side jeg nogensinde har set på nettet og jeg har set en del.

ikke nok Kasper :)

>Han forherliger vold og dødsporno samtidig med at han fortæller at han selv
>har udforsket dødspornografiens *forunderlige* verden!!?

ak pladder fra et lille well færds samfund som DK nu en gang er - der
skal sgu ikke så meget til ryste folk tag virkligheden i hver stor
indisk stor by i 4 timer of du har tragedier nok til dække alt hvad du
kan foretsille dig ... hvor virklige mennesker kommer til fortræd !!!

>Ja jeg er sq rystet

det var jeg sgu også da jeg havde set en skole i cambodia hvor man
toruredrede 22 000 mennesker ihejel på den meste bestikialske måde -
jeg var det da jeg så liget af et 6 års barn blive æde af fugle på
Ganges men over en gang fiksion .... hell no ....

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 09-09-03 06:17

> [...]
> indisk stor by i 4 timer of du har tragedier nok til dække alt hvad du
> kan foretsille dig ... hvor virklige mennesker kommer til fortræd !!!

OK, så fordi der foregår grusomheder i Indien, så er det iorden at en syg
person voldtager og lemlæster kvinder - De har det jo også slemt i
Indien....??

> [...]
> jeg var det da jeg så liget af et 6 års barn blive æde af fugle på
> Ganges men over en gang fiksion .... hell no ....

Men nu hvor det foregår lige for næsen af dig, er du ikke rystet?

/Kasper K

Fra : Heidi

Dato : 09-09-03 06:23

Kasper Katzmann wrote:

> OK, så fordi der foregår grusomheder i Indien, så er det iorden at en
> syg person voldtager og lemlæster kvinder - De har det jo også slemt i
> Indien....??

Hvad får dig til at tro at kvinderne bliver voldtaget og lemlæstet i
virkeligheden?

> Men nu hvor det foregår lige for næsen af dig, er du ikke rystet?

Det fremgår, såvidt jeg husker, ret tydeligt af siden, at det hele er
fiktion.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 09-09-03 07:44

> Hvad får dig til at tro at kvinderne bliver voldtaget og lemlæstet i
> virkeligheden?

Det er der som sådan ikke noget der gør. Det jeg refererer til er:

[CITAT: Bo M Mogensen]
folk fra Århus - de styre bare ... der er ikke så meget snak eller det
er der men der er handling bag beretninger og begivenheder !!!
[CITAT SLUT]

Lækker udtalelse....NOT!!

> Det fremgår, såvidt jeg husker, ret tydeligt af siden, at det hele er
> fiktion.

Det er jeg godt klar over, men derfor synes jeg stadig det er forargeligt at
man forherliger voldtægter og vold i det hele taget.

/Kasper K

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 17:51

On Tue, 9 Sep 2003 08:43:45 +0200, "Kasper Katzmann"

>Det er der som sådan ikke noget der gør. Det jeg refererer til er:
>
>[CITAT: Bo M Mogensen]

der ikke har skrevet novellen !

>folk fra Århus - de styre bare ... der er ikke så meget snak eller det
>er der men der er handling bag beretninger og begivenheder !!!
>[CITAT SLUT]

jamen det er også rigtigt i Jylland Handler man i Kbh der snakker man!

>Lækker udtalelse....NOT!!

depending in the natur of the trawel agency ;)

>Det er jeg godt klar over, men derfor synes jeg stadig det er forargeligt at
>man forherliger voldtægter og vold i det hele taget.

jamen hvad forestiller du dig ? de sidste kendte bogbrænderrier -
(tanke fantasi polti :) ? var tyskland i mellem 1938 - 1945 - det var
jo ikke noget hit ...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-09-03 17:47

On Tue, 9 Sep 2003 07:16:51 +0200, "Kasper Katzmann"

>selv

>OK, så fordi der foregår grusomheder i Indien, så er det iorden at en syg
>person voldtager og lemlæster kvinder - De har det jo også slemt i
>Indien....??

bestemt ... men det jeg harslere lidt over er at folk er så skrøbelig
i Danmark .....og det er ikke nogen konstruktiv skrøbelighed dvs. den
forandre ikke noget -

>Men nu hvor det foregår lige for næsen af dig, er du ikke rystet?

jeg er ikke rystet over noget jeg ikke kan gøre noget ved " sårn da "
slevfølig er jeg rystet over den 11 sep 2 towers - og jeg med min
mening synes dte er fint at tæppe bombe afganistan og Irak - hvor man
kan sige jeg falder ind under det der heder folkelig uvilje eller
opbakning -

men en skide novelle som hvor der ikke er nogen faktiske perosner der
kommer til fortræd det er jo lige meget - jeg har da også fantasier
hvor jeg voldtager mutalere osv.

jeg skriver dem bare ikke så tit ned som noveller eller praktisere dem
i virkligheden - men derfor har jeg dem da afligevel for mindre ind et
kvater siden sad jeg og havde en fantasi om den hund jeg har bestilt
der er en dræber hund - mutalerede en rocker og når han så var skam
bidt så ville jeg labotimere ham gå ind og smække hovedet ind i en væg
ringe til poltiet og sige jeg havde haft indbrud af en voldsmand jeg
var lige vågnet op men hunden var røget på ham om de ikke ville skynde
sig at komme med en ambulance - jeg sad faktisk lige og tænkte på
hvordan jeg kunne slippe uden om labotomien af volds manden - for man
kan faktisk godt lave det selv med en lille syl ..... dte skulle være
noget med at smide nogen søm der svarede til sylen også han var faldet
i dem under kampen med manaren ... i bund og grund en genial tanke man
ville aldrig få reprisalier efter labotomien .... og jeg har ingen
følser over for manden ....sagen er jo bare man skal helst ikke dømmes
for det ....

Fra : Samsara

Dato : 08-09-03 21:47

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Læste om Sygt Magasin i EB i lørdags.
>
> Her er linket:

> Det er godt nok en morbid form for humor, de århusianere dyrker.
>
> VH
>
> Thomas

Den side burde simpelthen lukkes - den er for styg !

Venligst Samsara

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-03 12:11

In article <a6b0eee6.0309080321.6aaf94f4@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Læste om Sygt Magasin i EB i lørdags.
>
> Her er linket:

> Det er godt nok en morbid form for humor, de århusianere dyrker.

Mon ikke det bare er en undskyldning, det med "det er bare for sjov" -
mon ikke nærmere det er noget de tænder på? Men en ting er at man tænder
på nogle fantasier, der med ikke være sagt de går ud og overfalder folk.
Men netop fordi folk ikke kan skælne (og her tænker jeg på kritkerene) så
forsøger de at affærdige det som 'for sjov' ?

Det ville være mit gæt