Bondage
Fra : Lotte

Dato : 08-09-03 10:23

Hej alle.

Jeg har en kæreste som er helt vild med bondage. Vi har prøvet forskelligt,
men jeg mangler nogle fif. Jeg har set på div. hjemmesider, men synes ikke
jeg kan finde noget brugbart. De fleste hjemmesider er ting man kan købe.

Er der nogle af jer som har prøvet bondage, og hvis - hvad tænder jer? Er
det det at blive bundet, eller er det en blanding af bondage og smerte? Jeg
har prøvet div. piske, men det ultimative må være der et eller andet sted.

Jeg er ikke selv til bondage og al for meget smerte - klemmer i
brystvorterne er nok for mig. Men jeg vil hellere end gerne være den der
piner og plager.
Jeg binder min kæreste op i kroge, pakker ham ind i plastic med tape
omkring, så det bliver rigtig stramt, bruger specielle brystvorteklemmer
osv.

Hilsen Lotte

Fra : missie

Dato : 08-09-03 15:58

Hej Lotte

"Lotte" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg kan finde noget brugbart. De fleste hjemmesider er ting man kan købe.

Du skal være meget velkommen til at kigge ind på vores hjemmeside
www.ErotiskDominans.dk.

> [...]
Jeg
> har prøvet div. piske, men det ultimative må være der et eller andet sted.

Vi leger meget med bondage og ja, vi tænder ret meget på det
Hvad det er, der tænder? For os er det en kombination af mange ting.
Jeg, der bliver bundet, tænder på ex. overgivelsen, intimiteten, nærheden,
smerten (både den fysiske, men også den mentale. Men det er hele den
stemning, der er omkring hele seancen, der tænder os begge.

Prøv at giv dig tid til at LÆSE vores side - der vil du finde svar på mange
ting - men husk, at det er JER, der skal finde jeres lyst og finde ud af,
hvordan det føles godt for jer - det, vi synes er fedt, er ikke nødvendigvis
det ultimative for jer.
Lyst, smerte, sex, bondage, S/m - er som alt andet noget, der kan opfattes
på mange forskellige måder - og leges med på alle mulige (og umulige)
faconer. Det vigtige er at finde sig selv i det hele...og det er jo det, I
prøver på

Siden har også en linkside, hvor I kan finde mange gode sider og der er nok
information i dem til mange afteners følen-sig-frem. Måske finder I ved
hjælp af de mange links netop det, I søger.

Rigtig god fornøjelse.

KH
missie

Fra : missie

Dato : 09-09-03 05:18

....og lige for at huske det allervigtigste for os: kærligheden og respekten
for hinanden!

KH
missie

Fra : Rex

Dato : 14-11-03 23:29

Hejsa Lotte.
Jeg er selv til bondage.
Hvad der tænder , jamen det er det at brive bundet og være helt i en
andens hænder og så er det jo også smerten der tænder
har du prøvet starin det er så fedt, specilet omkring pikken.

Hilsen Rex

Fra : Per

Dato : 16-11-03 23:32

On Fri, 14 Nov 2003 23:28:52 +0100, Rex wrote:

> [...]

Hej
Det er jo fint nok med inspiration fra andre, men hvad der virker for jer
må i selv finde ud ad sammen. Der kan andres erfaringer ikke bruges (til
andet end inspiration)

--
MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968