byg selv reol
Fra : TOBIAS / JULIE NORDG~

Dato : 07-04-01 23:58

Efter at have kigget efter en reol med plads til anlæg, og som opfylder vores behov, overvejer vi nu at bygge 'en selv. Så lige et par spørgsmål:

Er der nogen der har erfaringer med at bygge deres egen reol. ??
Hvor får man fat i andre trætyper end spån og fin'er fra Silvan (el. lignende)
Kan det i det hele taget betale sig at bygge selv.

vh. tobias

--
Posted from thomson.uni2.net [195.82.195.104]

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 08-04-01 09:50

On Sat, 7 Apr 2001 22:57:45 +0000 (UTC), tobias_julie@get2net.dk
(TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE) wrote:

> [...]
>Hvor får man fat i andre trætyper end spån og fin'er fra Silvan (el. lignende)
>Kan det i det hele taget betale sig at bygge selv.

Jeg kan anbefale www.porsa.dk, som jeg selv har brugt til at bygge en
lav reol, som indeholdt anlægget og havde TV'et stående ovenpå.
Det er let at samle og er både stabilt og solidt.
Desuden kan man skille det ad igen, hvis man vil bygge reolen om.

mvh
Jesper \

Fra : gijoe

Dato : 08-12-02 22:21

"TOBIAS / JULIE NORDGAARD / CARØE" skrev d. 07-04-01 23:58 dette indlæg
:
> [...]
lignende)
> Kan det i det hele taget betale sig at bygge selv.

Jeg leder også efter et sted hvor man kan finde træ til at bygge sin
egen reol af, og har fundet et udemærket sted her: www.merton.dk
Hvordan gik det egentlig med reolen??

vh. Henrik

http://www.kandu.dk/